d u a - meeting Mr. Kei

33 20 14
                                    

"Vroom ! Vroom ! Pow !" Yoongi terasa seperti badannya digosok dengan sesuatu, kereta mainan agaknya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Vroom ! Vroom ! Pow !" Yoongi terasa seperti badannya digosok dengan sesuatu, kereta mainan agaknya.

Dia membuka matanya perlahan. Dia melihat seorang perempuan duduk diatas badannya. Rambutnya diikut style bun. Comel sangat !

"Oh ? You wakeup ?" Dia menepuk-nepuk wajah Yoongi perlahan.

"Ah ?! Apa ni ?!" dia bangun menolak perempuan tadi.

"Kau dah bangun ?" lelaki yang dari tadi duduk memerhatikan perempuan tadi bermain pun bangun.

"Joon.."

"Nae ? Hannah nak apa ?"

'Ouh.. Laki ni Joon, perempuan ni Hannah..' monolog Yoongi.

"Korang siapa ?" soal Yoongi yang berdiri sambil melihat Hannah didukung oleh Joon.

"Ah, lupa nak bagitahu.. Baba yang suruh aku bawa kau sini.. Kau passed out semalam kat club"

Yoongi mengangguk faham.

"Bersiap lah. Aku dah sediakan pakaian kau.. Nanti jumpa Baba pukul 11.. Sekarang baru pukul 8 pagi."

"Kenapa Baba ni nak sangat jumpa aku ? Aku ni penghantar makanan je.. Apa yang special pasal aku ?"

Joon mengeluh perlahan dan menuding jari kearah Hannah.

"Hannah nak kau. Baba pun perlukan orang muda untuk kerja."

Yoongi masih lagi blur.

"Kerja apa ?" soalan kalini membuatkan Joon terdiam.

"Tanya jela Baba.. Kau ni banyak tanyalah. Hannah, kajja kita main kat pool,nak ?"

"Erm.. Nak ! Nak !" Mereka berdua pun keluar takut disoal lagi dengan Yoongi.

-

[08 : 51]

"Hannah ! Jangan percik air tu kat Joon !" Jerit Joon. Pinggang Hannah dipeluknya.

Hannah ni walaupun ada autisma,dia ni gatal. Suka dengan laki-laki je. Jadi,tak hairan penjaga dia ramai lelaki.

"Joon ! Hannah nak ajak dia mandi ngan Hannah !" jari kecilnya dituding kearah Yoongi yang sudah menukar pakaian.

"Hannah, tak boleh camni.. Dia dah tukar pakaian tu." kata Joon lembut takut Hannah menangis.

Hannah mencebik bibirnya. Dia keluar dari kolam ditemani Joon lalu menuju kearah Yoongi.

Dia memakai baju putih yang nipis membuatkan dada nya nampak. Ya,readers.. Hannah tak pakai bra.

Yoongi berusaha mengelak matanya dari melihat benda yang tak patut dilihat.

[H] Doppelganger - Min YoongiWhere stories live. Discover now