Operatiunea cur pansat

3 0 0
                                    

Cheloo, era nervos din cauza lui Lenghel.

"-BĂĂĂĂ băgameaș pula ba. Ba Bendeac futut-ti fanina ta si pizda ma-tii nu mai rade ca hahalera."

Bendeac se sufoca de la ras din pacate si e luat cu ambulanta.

"-Aolo, s-o enervat asta. Am tulit-o." a zis Delia fugind din sediu iUmor.

"-Ni ma, ia zi, am umor sa n-am umor" a zis saormaru

Cheloo isi pocneste oasele si se repede asupra lui Lenghel.

Lenghel primeste o palma zdravana si e pus la pamant.

"-Uoa, vai shamar."

Trage o besina si ii zboara sapca din capu lu Chelu.

Cheloo se enerveaza si devine radioactiv si inse topeste tricou de pe el. Devenise Johnny Ionică Flacără Blaze. Ombladon era in culise si i-a aruncat o Bere Cavou lui Cheloo.

"-Ia si bea boule ca sa il bati pe martafoiu ala oradean."

Cheloo da pe gat berea cavou insa prin surprindere lenghel ii baga p perversa din oradea si se aseaza cu curu pe capu lu Cheloo.

Ii vede svastica de pe gat si zice:

"-Ni ma asta ie tatuat cu simboluri pie spate"

"-Bă ce faci ma da-te ma jos ma n-auzi" a zis Cheloo abia mai respirand

Lenghel scoate o lipie de saorma si il absoarbe pe Cheloo. Ombladon fuge repede si scapa de furia lui Lenghel.

"-Atata mi-o trebuit am fugit gata." a zis Ombladon.

"-Ni amu incepe haosu, une-i Gadea?"

Șaormar vs CorporațiiWhere stories live. Discover now