Alarmın kulak kanatan sesiyle gözlerimi açtığım da gördüğüm şey tavandı. Açıkçası gözlerimi açmayı bırak, değil sonsuzluğa kapatmak isterdim. Salakça şeyler düşünmeyi bırakıp hazırlanmak için kalktığım da, bir on saniye de halıyı izledikten sonra nihayet kalkıp tuvalete gittim. yüzümü yıkayıp hızlıca üstümü değiştirdikten sonra nihayet aşağı indim. Asla görmek istemediğim iki silüet görmüştüm ve bu gözlerimin dolmasına sebep oldu. Birkaç saniye ayakta dikildiğim zaman annemin sesi kendime gelmeme sebep oldu. Sofraya oturduğum da Üvey abim Taehyung sert bakışlarını hemen bana dikmişti, Taehyung'a aldırış etmeden annemin yanına oturdum. Üvey babam Kim Hee ise sadece annemle konuşuyordu, açıkçası Sikimde bile değildi o aptal herif. Düşüncelerimi bir kenara bırakıp annemi öpüp evden çıktığımda arkamdan ise Tae çıkmıştı. O'nu aldırış etmeden direkt yürümeye başladım ve arkamdan seslenmişti.
"Wheein beni bekle."
Olduğum yerde kalıp Tae'yi bekledim. Ve yine o sinir bozucu sesini duydum."Neden beni beklemiyorsun güzel kardeşim?"
Sinirle Tae'ye döndüğümde tek nefeste cevap verdim. "Tae bana kardeşim demeyi kes, çünkü biz seninle kardeş değiliz." Cevap vermedi. Öylece sessizce gittik.
... Sonunda okula vardığımızda Solar ve Hwasa'yı gördüm o'nlar da beni görmüş olacaklar ki hemen yanıma geldiler. Ve Solar konuşmaya başladı.
"Wheein bu halin ne? N'oldu sana yine ağlamıştan beter olmuşsun."Hemen çantamdan küçük el aynasını çıkarıp yüzüme baktım, cidden berbat bir haldeydim. Ardından Hwasa konuşmaya başladı.
"Wheein yine o aptal Tae bir şey mi dedi?"
Aslında hiç kimse bir şey dememişti ama sebepsiz yere yolda ağlamıştım. Aptal! Salak! Beyinsiz! Ne diye ağlıyorsun ki sen Wheein? Düşüncelerimden kurtulup konuşmaya başladım.
"Hayır. Sadece ağlayasım geldi ve ağladım, siz beni boşverin de MoonByul nerede? Ortalıkta gözükmüyor."
Solar hemen cevap verdi. "MoonByul Regl olmuş karnı ağrıdığı için gelmedi."
Cevap vermedim. Ve Hwasa konuşmaya başladı.
"Wheein sana takık olan şu çocuk geliyor."Arkamı döndüğümde Hoseok'un geldiğini gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WheeTae
Romance"Seni sevmiyorum" demişti. ... Kanlar içinde ki bedenime sarılırken "seni seviyorum." dedi