Ben yalnız bir kızım.Annemi 2 yaşındayken kalp krizinden,babamı 2 yıl önce trafik kazasından kaybettim.Karanlık dünyamda sadece ben ve erkek kardeşim... Bu yıl lise 1'e başlıyorum. Babamı ve annemi kaybettikten sonra derslerime odaklanamaz oldum , e haliylede kötü bir lise tutturdum.Yarın okullar açılıyor ve ben okula gitmek istemiyorum.Her öğrenci gibi.Halamlarda kalıyoruz ve onlar bizim için çaba gösteriyorlar.Hemen dışarıya çıkıp kardeşime okul malzemeleri almam gerekiyordu.Üstüme dolaptan birşeyler geçirip aşağı halamların yanına indim ve ben çıkıyorum diyip ardımdan kapıyı kapattım.Kırtasiyeye gidip kitap,kalem,defter... aldıktan sonra bir kafeye gidip oturdum.İçimde kötü bir his vardı.Garsondan sıcak çikolata istedim ve yeni okulum hakkında düşünmeye başladım.Saate baktığımda baya geç olduğunu gördüm ve eve doğru yol aldım.Eve gider gitmez yattım.Sabah güneşin ışığıyla gözümü açtım ve saate baktım.Olamazz.Okula ilk günden geç kaldım.Hemen üzerime bi kot bi tişört geçirdim ve çantamı kaptığım gibi evden çıktım.Neyseki okul eve yakındı 10 dk sonra okula vardım.Hiç arkadaşım yoktu ve sınıfta kimin yanına oturacağımı bilmiyordum.Birden: -Benim yanıma oturabilirsin. Diye bir ses duydum ,gittim ve o kişinin yanına oturdum.Hemen sohbet başlattım adın ne diye sordum.O kadar tatlı bir kız ki gülümseyerek adının Rojin olduğunu söyledi.Bende gülümsedim ve adımı söyledim.Sonra zil çaldı.Yanımıza 2 kız daha geldi.Bir tanesini biraz gıcık bulmuştum ama konuşunca çok iyi bir kız olduğunu anladım.İkiside adını söyledi.Birinin İlayda diğerinin ise Kübra olduğunu öğrendim.Artık tenefüslerde,gezilerde ve çeşitli etkinliklere onlarla katılacaktım.Onlara bana sınıftaki kişileri tanıtmasını istedim-ee tabi onlarda beni kırmadı.Herkesi tanıttılar ama bir kişiyi tanıtmadılar o da sınıfın en yakışıklısıı.Hemen onun adını sordum.Hepsi birden bana bakıp gülümsediler ve adının Hakan olduğunu söylediler.Tenefüs bitmiş ve hoca içeriye girmiş ben ona bakakalmışım Rojinin bağırmasıyla kendime geldim ve yerime oturdum.Hoca bu oturma yerlerini değiştiricem dedi ve hepimizi ayağa kaldırdı.Ben içimden inşallah Hakan'ın yanına otururum diye dua ediyordum ki hoca yeni kız sen en arkaya otur dedi.Yanıma kimin geleceğini çok merak ediyordum ve birden Hakan sende yeni kızın yanına otur diye bi ses duydum karşıma baktığımda Hakan'ın bana doğru geldiğini gördüm.İşte o an gözüm hiçbirşeyi görmedi.Bu ders bugünlük son dersti - ne yazık ki.Hoca bana ismimi sordu bende hemen Derin diyerek cevap verdim ve önüme bir kağıt açıp karalamaya başladım.O kadar dalmışım ki çizim yapmaya zilin sesiyle irkildim.Kübra,İlayda ve Rojin yanıma geldiler ve çizdiğim resme baktılar birden hepsi gülmeye başladı.Neye güldüklerini anlamak için çizdiğim resme baktım.Hakan'ı çizmişim.Yanıma baktığında onun da kağıda bakıp gülümsediğini gördüm.Çok utanmıştım ilk günden pot kırdım.Kağıdı elime aldım tam yırtacakken elimin üstünde bir el hissettim. Hakan elimi tutmuştuu.Kağıdı elimden aldı katladı ve cebine koyup sınıftan çıktı.Yüzümde istemsiz bir sırıtma vardı. Bende çantamı kapar kapmaz Hakan'ın peşinden gittim.Onu kolundan tutup durmasını sağladım.Bana: -Ne oldu neden beni durdurdun. -Resmi cebine koydun ne yapıcaksın onunla? -Eve götürüp duvarıma asacağım.Odama girenler ne kadar yakışıklı olduğumu görsünler. Diyerek ukala bir cevap verdi.Bende arkamı döndüm,kızların yanına gittim.Okuldaki herkes dağılmıştı tek biz kalmıştık.Birbirimize iyiakşamlar dileyip ayrıldık.Ben direk eve gittim.Kapıyı açarken içeriden güzel bir koku geldi.Çok acıkmıştım.Mutfağa kendimi attım,masaya oturdum.Halam: -Yeni okulun nasıl?Günün nasıl geçti? -Çok güzel geçti hala.Sana zahmet şu yaptığın enfes yemekten bi tabak koyarmısın? Dedim ve gülümsedim.Yemeğimi bitirir bitirmez odama çıktım ve kendimi yatağa attım. Hakan'ı ve yeni okulumu düşünürken uyuyakaldım.Gözlerimi açtığımda karşımda halamı gördüm.Halam ''saatten haberin var mı? '' dediğinde yastığımın altında duran telefonu elime aldım ve ekranını açtım.Olamaz !Okula yine geç kaldım,hemde yarım saat.Yatağımdan fırlayıp dolabımı açtım.Dar kotumu ve askılı beyaz tişörtümü üzerime geçirir geçirmez çantamı kaptığım gibi evden çıktım.Okula vardığım da gözüm Hakan'ı aradı.Göremeyince sınıfa gittim.Sınıfta yerime oturdum ve Hakan'ın gelmesini bekledim.Rojin yanıma geldi.''Günaydın . Seninkini bekliyorsan o hep geç gelir boşuna bekleme.'' Dedi. Suratımın o anda düştüğünü farkettim.Kübra yanımıza geldi ve''Size çok bomba bir haberim var. İnanamayacaksınız.'' Dedi.Rojin ve ben Kübra'nın yüzüne hadi devam et bakışlarını attık.Kübra''Kızlar bilin kiminle sevgili oldum''diyince soyle diye ısrar ettik.Kübra''Hazır olunnnnn..... Buraklaaaaa''Diye heycanla bize söyledi.Biz Kübrayı kolundan tuttuk ve dışarı çıkardık.İlayda geldiğinde''Noldu niye hepiniz sırıtıyorsunuz?'' dedi.Kübra hemen o na da anlatınca kadro tamamlandı.İlayda''Kübra hemen, nasıl oldu? kim teklif etti? ilk kim sevdiğini söyledi? bunların hepsini açıklıyosun''İlaydanın bu dediğine biz de katıldık ve ısrar etmeye başladık.Kübra tam anlatacakken Burak geldi ve ''Canım söyledin mi arkadaşlarına ?''dedi.Rojin ve ben aynı anda ''Canım mı !!! '' diye şaşırmış olduğumuzu göstermiş olduk.Kübra Burak'a ''Söyledim aşkım.'' dedi ve bize bakarak gülümsedi.