Zil çaldı. Brukel 12/b
Sinifina doru yurudu ama aklı hep mquel'in dediklerindeydi .
Size brukel yerine hedisaym'ı demeliyim ?
Bu cümle beynine çivi gibi giriyordu. Sinifa girdiğinde herkez birden sustu brukel masaya yurudu.
Ders bos ama sesiz tamam
mı ? Herez kendi arasinada konusurken o hala mquel'in sozlerindeydi. Sonunda zil caldı herkez evine doğru yürüyordu brukel de biraz yurudu evin yakindi yururken arkadindan mquel in geldini gordu hizlandi ve sola sonra sağa dondu mquel onu kaybetmisti yalnız başina sokakta yürurken birazda ürpermişti birden brukel arkasindan cikip.
Mquel tanri askina benimi takip ediyorsun ?
Tabiki hayir ?
Peki burda ne isin var ? Sey ben eee aslinda evet sizi takip ediyorum ?
Nie ?
Bilmem evinizi merak ediyorum ?
Brukel biraz kizmis ve yuksek ses tonuyla doğru evine dedi mquel'in arkasindan ona bakiyordu ve evine gittini emin olunca yola devam etti.
Eve vardiginda saguk anatarı delige sokup kapiyi itirdi suratina carpan nemli hava brukel in hosuna gitmisti doruca elerini yikadi ustunu cikardi dislerini fircaladi yemek yedi film izledi ve sonra gec bi saate yattı.sabah olmustu Brukel kapınin calmasiyla irkildi yataktan cikti ve doruca kapıyı acti ve actığında cok sasirdi mquel karsisinda duruyordu brukel cok sasirdi ve sonra onu iceri davet etti direk mutfa girdiler mquel hacasini yari ciplak ve kaslarını görünce sasirmisti ama buraya onu bir nevi santaj yapmaya gelmisti brukel mutfakta kavaltı hazirlarken konusmaya basladilar .
Evet sole mquel ne isin var burda ?
Olesine geldim .
Kavalti yaptinmi ?
Hayir .
Yapalim ?
Olur .
Mquel dun dediklerin derken sozunu kesti mquel ve kendi devam etti .
Aslinda buraya bunun icin geldim sizin gibi olmak istiyirum .
Mquel !!
Durun dinleyin ben sizin gecmisinizi biliyorumu asil adiniz hedisaym oldunu eskiden ABD unlu seri katilerinden oldunuzu ve akli dengenizin yerinde olmadiniz icin hedrim akil hastanesinde 4 yilinizin gittini ve tatihi gecicek sozunuz
“ Her insanin kalbinde karanlik bir kuyu vardir ve öldürmek insanim en doğal hakkıdır !! "
Dediniz hatirliyornusunuz ?
Evet ? Cay ?
Nasil ?
Cay istermisin ?
Evet lutfen ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil öğretmenin geçmişi
RandomGeçmişte çök ünlü bir katilin aklı dengesi yerinde olmayinca akil hastanesine gonderilmis . Bay hedisaym simdi ise best landon lisesinde psikoloji oğretmeni olmuştu . Bunu oğrenen oğrencisi mquel onun gibi olmak için yeni ismi brukel' i sıkıştırıp e...