1

12 0 0
                                    

Saatin sesiyle uyandım her zamanki gibi işe gitmem gerekiyor.Duş alıp giyindim

Artık gitmem gerekiyordu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Artık gitmem gerekiyordu.Gecikmeden gelmişdim.Ben hakimim 20 yaşında ailesi olmayan bir yetişkin.Ailem 12 yaşındayken trafik kasasında malesef öldüler 18 yaşıma kadar en sevdiğim teyzem baktı ama malesef kalp krizi nedeniyle öldü.Hepde sevdiklerim gidiyordu.

Fazla düşünmeden odaya girdim.Gine ayrılacak çiftlere baktım.İkiside birbirinden güzel ama neden geçinemiyorsunuz evleniyorsan o zaman neden ayrılıyorsun ama tabi bir nedenleri vardır elbet.Bazıları şiddet bazıları ise aldatılma.Evlilik konusunu hiç sevmiyorum.

"Evett,Min Yoongi ve Kim Min Jee,neden buraya ve ayrılma sebebini öğrenebilirmiyim?"

"O beni öldürmeye çalıştı.İnana biliyormusunuz 1 yıllık evliliğimiz sonucunda o beni öldürmeye çalıştı.Bıçakla her tarafımı kesip kanımı içiyor piskopat o adam.İnsan sevdiğini nasıl öldürmeye çalışsın ama o yaptı."

Bunları ağlayarak diyordu Min Jee cidden üzüldüm kim üzülmesinki.Min Jee bunları söylerken Yoongiye baktım.Bana baktığını fark ettim çok değişik bakıyordu gözbebeklerimin içine bakıyordu. H-Huh korktum cidden adam bakışlarıyla korkutuyordu hangi piskopat bununla evlenir.

"Tamam Min Jee,Min Yoongi senin duruşmanı alıyım."

"Hahahah hangi piskopat bunun dediğine inanır.Yalan söylüyor hiç sevdikleri biri sevdiğine zarar verirmi."

Çok korkunç gülüyordu bu adam cidden piskopatmı acaba !??

"Tamam,yeter bu kadar anlaşmalı bir ayrılma olacağı için 1 ay sonra gelin ayrılmış olacaksınız." diyip gittim cidden nasıl sebepler var akıl alacak kadar degil.Arabama binip eve doğru sürdüm.

Sonunda eve gelebildim.Bu evede yeni taşınmıştım iki katlı bir villa çok hoşudu.Kapıyı açıp girdim evde bir ürperti serptim.Camlar açık perdeler ise havada uçuşuyordu.Belki giderken açık bıraktım galiba.

Fazla oyalanmadan odama çıktım üstümü değiştirip aşağıya indim.Mutfağa girip kendime noodle yapıcaktımki masada bir not gördüm.

" Bu daha ilk buluşmamız güzellik

Junkook"

Bu ne demek şimdi !??.
Korkmalımıyım ? Hadi dostum sen hiçbir şeyden korkmazsın.Yok bu sefer korkuyorum evime nasıl girdi o zaman a-hh yn çok kafana takıyorsun.

Temkinli hareketlerle noodle yi yapmaya başladım. Bir güzel karnımı doyurup yatmaya gittim.Az telefona bakıp yatım ama yatamıyordum çünkü evde sesler geliyordu. Gidip kapıyı dinlemeye başladım.

"Hey taehyung dokunma ona"

"Sanane lan sanki bizim olduğumuzu anlamayacak "

"Sesiz ol şerefsiz "

Birden ensemde bir nefes hissetim.Bu da benim heykel gibi durmamı sağladı hayır ama bu olamaz olamaz diyip arkama dönmeye çalıştım ama arkamdaki benden bunu engelledi

"Beni hatırladınmı yn "

B-bu sesi hatırlıyorum bu gün mahkemede çıkan Min Yoongi!!!!!!
Hayır olamaz demi nasıl evime girdiler nasıl odama girdi!!

Fazla sürmeden arkamdaki fazlalık yok olduğunu hissetim. Cidden bu olabilirmiydi neydi bu b-bu cidden piskopatdı .

Evt aşklarım nasıl buldunuz bu benim ilk kitabım.Sizleri seviyorum gelecek bölümü beklemekte kalınnnnnn ❤️🥺💖

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 31, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Vapmire Suga ☾︎ Where stories live. Discover now