Fata cu ochelari stătea cu căștile în urechi pe bancă și citea cartea de care se apucase abia acum două zile. Încă puțin și o termina.
— Floricico!
Șatena a auzit strigatul puternic venit din partea prietenei sale chiar și cu muzica dată aproape la maxim. Și-a dat căștile jos și și-a îmbrățișat colega.
— Ești mult prea devreme aici, DaHyun. Ocazia?
— Niciuna specială, voiam să mai stau afară înainte să intrăm și știam că tu mereu ești devreme.
— Da, dar la tine este o alegere, iar la mine este o obligație. Adică ori asta, ori ajung pe la jumătatea orei și nu prea e afacere.
— Da, știu.
Cele două fete râdeau pe bancă în timp ce fata cu ochelari își punea cartea și căștile înapoi în ghiozdan. Se bucura că DaHyun a vrut să vină mai devreme ca să petreacă timp împreună în afara școlii.
— Aoleu, tu de ce ești aici?
— Ce Dumnezeu, HanBin?
Fata cu ochelari și brunetul se întrebau fiecare ce face celălalt acolo, însă doar DaHyun știa de asta. Ăsta fusese planul ei.
— Eu l-am chemat, floricico.
— Ce, de ce?
— Pe bune, de ce?
Cei doi se uitau la DaHyun așteptând explicația pentru această întâlnire. Șatena nu înțelegea ce fel de treabă mai are colega ei cu acest prost din fața ei. Nu avea niciun sens!
— Eu și HanBin vorbim din nou și voiam doar să te anunț și pe tine. Acum putem să stăm toți trei împreună!
— Cea mai proasta idee!
— Credeam că am stabilit că nu îi vom spune. începe brunetul. Știi că nu mă are la inimă.
— Nu mai vreau secrete față de prietena mea.
— Păi, felicitări atunci. spune șatena și își aruncă ghiozdanul pe umăr. Vă voi lăsa singuri, de stat împreună, poate altădată sau niciodată.
— Floricico, te rog!
— Nu, nu. spune fata cu ochelari zâmbind. Aștept să îți dai seama singură de el, nu mai spun nimic. În caz de ceva fericit, să vă țină și în caz de ceva rău, aștept să te consolez.
— Exagerezi ca întotdeauna. spune brunetul și își dă ochii peste cap. Așa faci mereu, jur.
— Poate că da, dar ceva este sigur, HanBin. Tu ești un prost, iar ea o naivă.
_____________________________________________
#StelePeCer
CITEȘTI
Un prost
Short Story" - Îți suna telefonul!" " - Mersi ca m-ai atenționat!" " - Cine e?" " - Un prost."