-Unfinished Story
"Haih..! Cerah betul pagi ni!"
"Segarnya bau luar ni~ Aroma banget!"
"Baiklah! Masa untuk buat sarapan!"
"???? , ???? Bangun! Sekarang dah pagi!"
"Um... Pagi...dah..?"
"Oww--"
"Huuuuu Ha! Hehe!"
"Ok sekarang ni kena masukkan telur supaya nasi kuningnya jadi!"
"??!! Masak apa tu???"
"Hehe~ Masakkan Nasi kuning! Hari ini kita ada timun,tometo dan ayam. Bertambah sekali dengan telur banyak ni yang kita dapat! Boleh masak nasi kuning ayam!"
"WAH! Sedapnya bau~!"
"Tapi-! Kalau nak makan kena buat apa~?"
"Mestilah kitaorang mandi!"
"Yeah! Mandi!""Ingat jangan pakai banyak sabun sangat! Sekarang ni sabun harganya mahal!"
"Baiklah!"
"Kak ??? , Kak ??? Makan dulu sebelum berkerja nanti lapar pula!"
"Tak apa! ??? hantar je kat kerja kita! Nanti kitaorang akan sarapan!"
"Huh- Haih..."
"Aku kena siapkan cepat makanan ni lepas tu kena pergi kerja juga dan hantar adik-adik ke sekolah"
"Hm~ Hm~"
*Dalam Beberapa Minit*
"Hm.. Korang berdua cepatlah makan nanti lambat- Tetapi jangan Cepat sangat-! Nanti tercekit!"
"Ok!"
"OooKk---""Haih... "
"(Sekarang ni aku dah berumur 16... Birthday pun tak dapat buat semalam dikeranakan sibuk dan tak ada masa..)"
"Hm..."
"Korang berdua berkerja keras untuk masa depan korang juga.. Dan jika kamu berdua kahwin jadilah ibu-bapa yang baik tetapi tak perlu memaksa diri sangat ok?"
"Kahwin..? Apa tu kakak?"
"Hmm.. Kalau tanya akak pun..akak sendiri tak tahu juga- Kakak ??? Apa itu kahwin?"
"Nanti Kamu besar taulah"
"Ok..?"
"(Kitaorang tak pernah datang ke majilis kahwin kecuali melihatnya dari jauh.. Dikeranakan Tauma kitaorang terhadap orang luar itu membuatkan kami jauhi diri dari pandangan muka...)"
"Dan Kalau bukan disebabkan itu kami dapat sosial dengan orang.."
"Hm? akak kata apa tadi?"
"Tak ada apa terhubung dengan korang waktu sekarang,cepat jom kita pergi."
"Ok."
"Ehhh???!!! Adik masih makan ni!!!""Tapi kita dah nak lambat ni,tengok pukul berapa sekarang"
"Hwwnn---!!!! Fine! Baiklah adik pergi.."
"Bagus,jom kita dah kena pergi ni."
"Bye-bye makanan kesayangan adik.."
"Tak- perlulah sampai drama sebegitu.."
"Jom"
"Jom!!!"
77888
"Bye,belajar apa yang korang berdua dapat buat dan paham."
"Cubalah baik-baik lihatan padangan tu ok?"
"Adik tak beberapa paham apa yang dimaksukkan kakak... tetapi kitaorang pergi dulu!"
"Bye!"
"Bye!""Oh! ?????!"
"Eh?"
"Ah! ????"
YOU ARE READING
WingsFlower
Spiritual(ขออภัย ฉันจะกลับมาอัปเดตอีกครั้งหลังวันที่ 14 มกราคม 2025) *Thai Language* 10 Chapter Only. ในชีวิตเราลำบากมากเพราะครอบครัวเหมือนหายไปไหนไม่รู้.. หากไม่มีครอบครัวของเราก็ยากที่จะมีชีวิตเหมือนเด็กทั่วไป หลังจากที่พวกเรา 3 คนอายุ 15 พวกเรากำลังมองหาง...