Store Flemming, Lille Flemming

17 0 0
                                    

Der var engang en kæmpe hundesnor. Hundesnoren var meget meget lang , og meget meget underlig, der var nemlig ikke en hund for enden. Hundesnoren var faktisk så stor, at folk næsten ikke kunne være ude på gaden i Berlin, mere. Pludselig en dag, kom der en mystisk mand med en sort hat. Manden kom fra den lidt ydre del af Berlin. Han ville løse problemet med den kæmpe hundesnor.

Manden prøvede, at løse problemet i flere uger, men det lykkedes ikke. Men så en dag fandt manden en meget underlig dør. Den mystiske mand prøvede, at åbne døren. Men døren ville ikke åbne.

Så manden besluttede sig for, at han ville lave et kæmpe tilløb og spurtede ind i døren. Det gjorde manden så, og der var træsplinter over det hele, og der lød et kæmpe brag. Manden skreg af smerte. Pludselig var der en meget lys stemme der råbte "Hvad i alverden foregår der?". Manden kunne se nogen komme tættere og tættere på.

Til sidst var den skabningen, som manden kunne se helt tæt på manden, og manden mumlede "Det var ikke mig" "Hvad sagde du?" spurgte den lille mand, "Det var ikke mig!" råbte manden så. Den lille skabning med skrigende rødt hår, blev halv muggen. Han var muggen, selvfølgelig fordi en fremmede mand, lige pludselig var kommet og smadret hans dør. Men han var da også lidt halv muggen, fordi manden så vælger, at råbe ham ind i hovedet.

Den lille rødhåret skabning vælger dog, at tilgive manden, fordi han var i rigtig godt humør, fordi det snart var jul. Den lille skabning elskede jul, han var helt tosset, med jul. Alt fra pebernødder til juletræer. Faktisk besluttede skabningen, at fortælle manden, at hans navn var Flemming.

Manden sagde så, at han også hed Flemming. Det var jo lidt sjovt, at de havde det samme navn. Nå videre i teksten.

De 2 fyre blev venner, og besluttede at den lille skabning, skulle hedde 'Lille Flemming', og at manden skulle hedde 'Store Flemming'. Manden, eller "Store Flemming" var også kæmpe stor, han var næsten to meter høj. Lille Flemming var det stik modsatte, han var knap nok en meter og tredive centimeter.

Store Flemming havde lyst til, at drille ham med hans højde, han tænkte og tænkte. Pludselig råbte dumpappen "Du er så lille bitte, at selv en dværg er højere end dig. Du er jo en mini smølf".

Store Flemming var tydeligvis virkelig dårlig til, at fornærme folk, og ovenikøbet fortrød han også hvad han havde sagt.

Lille Flemming inviterede Store Flemming ind på en kop kaffe, Store Flemming havde lige fortalt, at han elsker kaffe, især med sukker i. Store Flemming havde dårlig samvittighed, så han sagde undskyld til Lille Flemming.

Lille Flemming tog imod hans undskyldning, fordi hold nu fast, hvor var Store Flemming dårlig til, at diss folk. Men da de to drenge sad der i Lille Flemmings stue, og drak deres kaffe, skulle Store Flemming på toilet. Ligesom ethvert almindeligt menneske.

Han gik på toilet, men pludselig ude på toilettet, smækkede døren i, lige det sekund Store Flemming kom der ud. Masser af lyde svævede rundt inde på toilettet, både creepy lyde, men også lyde som et toilet der bliver trukket ud.

Efter en del tid på toilettet med alle de ret så mærkelige lyde, begyndte Lille Flemming, at undre sig over hvad den dumpap lavede. Han kan da umuligt side og prutte i så lang tid.

Lille Flemming gik ud til toiletdøren, som så ud til at være helt normal. Lille Flemming bankede og bankede og sagde "Flemming, er du der?" og "Flemse jeg skal tisse, hvis du ikke snart kommer ud så tisser jeg på døren"

Lille Flemming turde ikke rigtigt, at tisse på sin dør fordi hans mor var der jo ligesom ikke til, at tørre det op. Men det lød sejt, synes Flemming.

Efter noget tid begyndte Lille Flemming, at blive lidt bekymret for Store Flemming, men mest for at tisse i bukserne. "God damn, hvor skal jeg tisse. Ej altså, jeg skal virkelig lade vær med, at tænke på, at tisse. PIS! jeg gjorde det igen. NEEEEJ, ikke 'p' ordet." I det sekund, tissede Lille Flemming i bukserne.

Flemming var pissed.

Lille Flemming gik rundt, og brokkede sig i et stykke tid, indtil han endelig besluttede sig for, at tage noget tørt tøj på.

Efter en del tid, hvor Lille Flemming har spekuleret. Kom han i tanke om, at Flemming nok bare havde ondt, efter at have spurtede ind i hoveddøren, men det lød stadig lidt mærkeligt. Fordi, hvorfor sagde Store Flemming ikke bare det? Og hvorfor svarede han generelt ikke?

Der må have været sket noget. Lille Bitte Flemming, finder sit koben frem for, at åbne døren til toilettet. Måske undre du dig over hvorfor han har et koben. Det simple svar til det er, at Lille Flemming er lidt af en rebel. Jeg ved godt, at Lille Flemming, nok ikke lyder så rebelsk, men det er rigtigt nok. Flemming plejede nemlig, at bryde ind i ældre menneskers huse. Grunden til han brød ind i ældre menneskers huse, er fordi de ofte gemmer kontanter rundt i deres huse, og tit har de også designermøbler.

Nok om fortiden. Flemming prøver, at bryde døren til badeværelset op. Men den vil simpelthen ikke åbne. Intet sker. Til sidst bliver Flemming så træt af at prøve, at han bare giver op.

Pludselig kom der en masser besynderlige lyde ude fra Lille Flemmings hjem. Lille Flemming boede inde i en bakke, syd for Berlin. Det var også derfor Store Flemming havde syntes, at det var en ret så mærkelig dør. Altså på grund af placeringen af døren. Flemming åbnede døren og træd ud af det "Underjordiske" hus.

Flemming kunne se den engang store, nu enorme hundesnor, fylde et kæmpe areal, max to kilometer væk fra hans hus. Det mest skræmmende var, at ingen vidste hvorfor, eller hvordan den voksede.

Den groende hundesnorWhere stories live. Discover now