💔1bölüm💔

28 12 4
                                    

Serdar kahve hazır. hadi anlatmaya başla artık.
Serdar aileleri düşman değil miydi? nasıl ikna
Etiler aileleri ni evlenmeye ? otur ceren önce
kahve mi ver. dinle anlatıyorum . ben kaan, ve
Zeynep aynı okulda okuyorduk. aslında ailelerinin. kavgalı olduklarını biliyorlardı .

ama anlar bunu hiç umursamadılar . birbirlerini çok sevdiler. Serdar beki ailelerin
neden kavga ettiklerini biliyormusun? evet biliyorum. Serdar anlatsana çok merak ediyorum. peki anlatıyorum. ben ve kan
yakın arkadaşdık ve bu yüzden ailelerinin neden
kavga ettiklerini biliyorum kaan bana her şeyi
anlatırdı .

tabi bende kan'na her şeyi anlatırdım.
kaan ve Zeynep'be sordum ailenizden neden saklıyorsunuz ilişkinizi anlatsanıza ne olacak ki ?
diye sorduğumda, kaan hemen anlatı. benim
dedem, Mehmet amcamı. Zeynep in halasıyla
evlendimek istedi. ama amcam başkasinı
seviyordu Zeynep lafa. girdi ama Ayşe halam Mehmet amcayı seviyordu .

kan lafa girdi ama ailesi amcamı zorladılar ve nişanlanmayı kabul etti nişan günü. Tüm yakınlar gelmişti ve amcam yapamayacağını fark etti sevdiği kızı alıp nişana geldi ve herkesin önünde Ayşe'ye halaya ben seni sevmiyorum .

ailemin zoruyla bu nişanı kabul ettim zaten. ve sevdiği kızın elini tutarak evden çıkmış ve ailesi de arkasından onu destekler gibi çıkıp gitmişler ve bundan sonra Zeynep lafa girip burayı ben anlatayım en iyisi diyerek. anlatmaya başladı. Ayşe halam çok üzüldü sonra öğrendik ki Mehmet amca evlenmişti. halam bunu duyduktan sonra psikolojisi altüst olmuştu.

ve intihar etti .ailem bir daha hiçbir zaman kaan'ın ailesi ile konuşmadılar bir toplumda birbirlerini gördükleri zaman Allah'ın, selamını bile vermediler birbirlerine.
İşte bu yüzden ilişkimizi saklıyoruz dedi. ben artık çok yoruldum Ceren .geri kalanı sonra anlatırım ,artık önce yemekte ne var onu söyle.
Çok açiktım.

şimdiden okuyan, yorum yapan ,
oy veren herkese teşekkür ederim .
umarım beğenirsiniz 💔⭐🌹🍀






💔Aşk Uğruna Vazgeçiş 💔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin