asli ve sahin tanisma

958 26 4
                                    

Asli o zamanlar daha sungurlar timiyle tanismamadi.ve gizli gorevdeyde olduğu için tererusti.Asliyi bir tek serdar ve celil taniyordu.asli serdar,celil,doktor ve sahinin evine maskeli bir şekilde evlerine girer.Serdarlar içeri girince iceride asliyi maskeli gören şahin hemen asliyi etkisiz hale getirir.Ama onun bir kiz oldugunu bilmediği için sert davranır ve ikisi birlikte yere duserler.
Asli; "napiyosun be cekil üstumden"der.
Ve maskeyi cikartir.şahin asliyi ilk görüşten beri asil olur.Ama asli onu fark etmez.sonra şahin hergun aslinin kapisina gül birakip zile nasip sokak basindan onu izler.asli kapiyi acar tam kapatacakken yerdeki gülleri görür ve etrafına bakar.
Asli: "allah allah bunlari kim birakmis"der ve içeri girer.şahin hergun boyle devam eder.aslida artik kendisinin gizli hayrani olduğunu dusunur.Ve doktor şahini asliya asik olduğunu anlar.Ve asliya söyler aslida bunu öğrenince şoka girer.Ve sahinin evine gider ve oda şahinin evine gül birakip zile basar ve hemen saklanip onu izler.sonra şahin kapiyi acar.Ve atrafina bakinirken" yine doktorun cocuklaridir" diyip tam kapiyi kapatirken yerdeki gülleri görür ve hemen etrafina bakar.Ve kimseyi goremez.sonra asli cikar( asli bogazindan vurulduğu için konuşamaz) ve kagida " sen benim için gül biraktin bu da senin için" der.Ve sahinde" doktor söyledi demi"dedi.Aslida " evet" der.sonra serdar; hadi çocuklar cikiyoruz der ve göreve cikarlar.

asli ve sahinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin