Mikkel povs
Det er den 17 juni, vi skal spille mod Belgien, her i aften. Andy og jeg sider og snakker om hvordan det er at spille sammen igen.
*1 time til kampstart*
Jeg overvejer at skrive lidt med Clara. *Mikkel og Claras beskeder*
Mikkel: hey Clara. Clara: hej Mikkel, hva så? Mikkel: ville bare gerne skrive ligt med dig. Clara: ok🙂. Mikkel: kommer du ind og se os spille senere? Clara: nej dsv😔. Mikkel: hvorfor ik: Klara og jeg har aftalt at vi skal se kampen hjemme hos mig. Mikkel: ok.
*kampen starter*18:00*
Yussuf har lige scoret og der var kun gået 2 min. Ved pausen er vi foran 1:0. I det 54 minut, score Thorgan Hazard fra Belgien, så nu står der 1-1. I det 69 minut får jeg et gult kort. I det 70 minut score Kevin De Bruyne, for Belgien, så nu er de foran 2-1. I det 72 minut kommer corner ind istedet for mig. I det 84 minut får Andy lov til at komme ind i istedet for Jannik. Kampen slutter 2-1 til Belgien. Hjulmand skulle til et pressemøde, lidt efter, kampen, hvor han døbte mig "Damsinho"
Clara povs:
Danmark tabte kampen. Klara og jeg sedder og ser pressemødet, som DBU holder, Hjulmand, siger ligepludseligt, at han har døbt Mikkel, Damsinho.
*Clara og Mikkels besteder*
Clara: tillykke med det nye kælenavn, Damsinho 😅. Mikkel: tak tak 😅. Clara: nå men godnat og sov godt, når du når der til. Mikkel: tak og i lige måde ❤️.
DU LIEST GERADE
Clara Dörge og Mikkel Damsgaard
RomantikHej, håber i ville følge med Den kommer til at handle om Mikkel Damsgaard og Clara Dörge