𝑅𝑜𝓏𝒹𝓏𝒾𝒶ł 𝟣

32 2 1
                                    


Pewnego zimowego wieczoru Adrian, kuba i Staś grali w lola. Siedzieli na osiedlowym serwerze discord i gadali. 

Kuba miał również brata o imieniu Janek. Ale on nie był jak inni chłopcy 🙄 i siedział przy oknie patrząc jak zapalone latarnie oświetlały biały śnieg. Była godzina 23:48. Chłopaki powinni dawno spać. Ale Kuba był bad boyem i wolał grać w lola. 

Do pokoju przyszła mama chłopaków ponieważ zauważyła zapalone światło w ich pokoju i krzyki chłopaka bo przegrał. Gdy zobaczyła że chłopak zamiast spać gra na komputerze wpadła w szał. Zaczęła na niego krzyczeć żeby wyłączył ten komputer ale jej syn się jej sprzeciwił. Zdenerwowana kobieta podeszła do komputera i wyłączyła go z kabla i zabrała monitor, po czym wyszła  trzaskając drzwiami. 

Rozwścieczony Kuba krzyknął do swojego brata że miał zgasić światło, a on na to że gdyby nie darł pizdy na Staśka że jego rodzice zrobili go przez przypadek to może ich mama by się nie obudziła i tu nie przyszła. Chłopak gdy to usłyszał podszedł do niego i pierdolnął go soczyście w mordę i krzyknął że też był zrobiony przez przypadek jak Stasiek. Janek się popłakał, zgasił światło i poszedł do łóżka i wziął telefon i włączył messengera.


Gangsta tim⛓🤘🏿🖤                                                           📞  🎥   ・・・  

                 


                                                                                                            ᴊᴀɴᴇᴋ

                                                                                                             hej..

ᴏʟᴀ
hej

ᴅᴏᴍɪɴɪᴋᴀ
siema mordo co cię smuci że musisz dawać 3 kropki jak stachu

                                                                 

                                                                                                              ᴊᴀɴᴇᴋ
                                                                              brat mnie pobił 😭

ᴍᴀʀᴛʏɴᴀ
nikt nie pytał

ᴏʟᴀ
o cholibka to nie dobrze

ᴅᴏᴍɪɴɪᴋᴀ
to mu oddaj nie bądź pizda
  

                                                                                                    ᴊᴀɴᴇᴋ        
                                                                            ale ja nie umiem....
                                                            nie jestem jak inni chłopcy

 ɪɢᴀ
co
 
ᴅᴏᴍɪɴɪᴋᴀ
a to nie stasiek był czasami pick me girl?

ꜱᴛᴀꜱɪᴇᴋ
Gerald mi umarł mam depresje 😭😢😰😨😱😭😢🥺

ᴏʟᴀ
Kto to gerald?

ꜱᴛᴀꜱɪᴇᴋ
Mój szczurek...

ᴅᴏᴍɪɴɪᴋᴀ
Oj
teraz jest w lepszym miejscu nie przejmuj się


                                                                                                    ᴊᴀɴᴇᴋ      
                                                     Stasiek zabierasz  mi atencje

                                          

                                  stasiek opuścił grupę

ᴅᴏᴍɪɴɪᴋᴀ
co

➕📷🖼️🎙︎      Aa                                                       🙂    🍄

    

Była już godzina 01:34. Janek po skończeniu pisania z przyjaciółmi wszedł na tik toka i zaczął oglądać filmiki. Tak długo oglądał że postanowił że pójdzie już spać. W końcu mieli jutro wszyscy wyjść na dwór na sanki. 



ja wyłam jak to pisałam ok tego będzie więcej



Stasiek x Janek love storyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz