5.BOLUM

220 25 15
                                    

Bakugou)-B-ben ş-şey uyusam iyi olur s-sanırım...

Todoroki alaylı bir şekilde güldü..

Todoroki)-Peki... Bakugou bir şey soracağım sadece..

Bakugou)-...

Todoroki)-Benden mi korkuyorsun?

Bakugou)-N-Ne ş-şey hayır... Aslında biraz...

Todoroki)-Güzel:)

Yazar~
Bakugou aklındaki soruları bir kenara koyup uyumaya odaklandı.Fazla bir zaman geçmeden uyudu.Todoroki zaten asla uyumazdı...Neden bu kadar değişikdi onu kimse bilmiyordu zaten.

Sabah olduğunda Todoroki hala telefonuna bakıyordu.Bakugou gözlerini araladı.

Todoroki)-Günaydın bakugou.

Bakugou)-Sanada günaydın eh-
Şey bugün cuma sanırım?

Todoroki)-Evet ..

Bakugou)-Um p-peki..

Bakugou tuvalete girdi ve üstünü değiştirdi.Tabiki olmazsa olmaz o soft giyinişi ile.
Tuvalletten çıktı.Geldiğinde todoroki yoktu.Nerde olduğu pekte umrunda değildi zaten.
Bakugou da hazırlanıp çıktı.
Sınıfa doğru yürüdü ve arkada ona doğru koşan kirishima'yı gördü.

Kirishima)-Dün gece nasıl geçti?

Bakugou)-N-nasıl geçmesini bekliyorsun?

Bakugou biraz saf olduğu için ne dediğini anlamazdı tabi... Ve sınıfa girdiler midoriya tabi yine aynı şekilde oturuyordu..Ve todoroki.. Gözükmüyordu..
Kimya hocası içeri girdi ve sınav yapacağını söyledi neden bu hocadan bu kadar nefret ettikleri belli olmuştu..

Midoriya-)WHY ME?!

Kirishima)-Sadece sen değil...

Sınav başladı ve tüm sınıf kopya çekti diyebiliriz. Bakugou çalışkandı kirishima gizliden ona bakıyordu bakugou onu görse de ne yaptığını anlamıyordu(klâsik saf işte)

Teneffüs oldu ikinci derste kimyaydı.
Todoroki hala yoktu aslında hiçbiri de nerede olduğunu merak etmiyordu...
O sınıfa hiç sevilmezdi herkes ona genellikle kötü davranırdı. Todoroki ise onları çok severdi...



Hawli

BİTCHES CLUB/ İnverted~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin