Incubus este un demon , cu infatisarea masculina, despre care se presupune ca se furiseaza pe langa cei adormiti , in special femei , pentru a avea contact sexsual . El se strecoara langa persoana si le face cele mai frumoase vise .
Oare exista asa ceva ? Oare chear se poate intampla asa ceva ?! ... O sa va spun eu, da se poate !
Va spun din propria experienta ,
Imi aduc aminte eram la ora de mate , nu mai puteam de plictisita, o colega ma striga eu ma intorc cu o fata de genu " ce vrei ca mor aici ! " si imi spune- Ba , nu am chef sa stau la romana vrei sa merem la o Maria ?! (marijoana)
Eu inca blocata , am acceptat oricum nici eu nu aveam chef de romana si am mers cu cea mai mare placere .
Sa terminat ora si am mers , acolo eu cu Lolo am mers intro cladire mai veche si darapanata . Acolo era asa fain asa pe stilul meu , Lolo scoate maria si incepe sa ruleze .
Dupa ce termina de rulat o aprinde si trage un fum dupa inca unu , imi da si mie cand am tras primul fum nu simte-am nimic . Al doilea fum am simtit cum plutesc imi dade-a o stare asa de faina . O iubeam !
Dupa ce mi-am revenit um pic am mers acasa , ca deobicei eu eram singura parintii mei plecati cu lucru eram doar eu si singuratatea . Cand dau sa intru in casa , am ramas uimita , blocata , speriata , sochata