WTF !! ...

99 5 1
                                    

In cutie se afla niste Maria si foite ,am mers in camera mea si m-am pus in pat am scos Maria si foitele din cutie si am vazut sub ele o carte.
Cartea era neagra si un scris mai ciudat maroniu , cartea parea asa de veche . Am deschis-o si am rasfoito , aproapre pe toate paginile erau cate un cuvant sau o propozitie subliniata cu dunga rosie . La inceput ma gandeam :
Serios ?!! Acuma cand am inceput sa uit de colierul cu pantagrama , acuma apare tampenia asta !!?
Eram speriata si curioasa in acelas timp . Am pus lucrurile inapoi in cutie si cutia am puso pe birou , eu m-am intins pe pat si ma holbam la tavan . Nu o durat mult ca si-a facut aparitia si somnul .

Dimineata aveam o durere imensa de cap si de picioare , parca eu am umblat toata noaptea si am baut .
Ma durea ingrozitor capu si abia imi puteam misca picioarele de durere .
Am stat in pat inca o ora si durerea de picioare trecuse , dar capul inca ma durea . Am strigato pe  mama sa o intreb daca are un medicament de cap . Am luat medicamentu si am simtit dupa 5 minute ca imi trecea las paharul de apa jos pe birou si vroiam sa merg la baie , fac un pas in fata si simteam cum cad .
Lesinasem, mama mi-a  dat alt medicament.

A doua zi ma trezesc , fara nicio durere ma duc in baie fac un dus si vin in camera sa ma imbrac .
Cand dau sa ies din camera , am observa ca cutia in care se aflau alea era pusa pe masa cu machiaje eu le-am pus pe birou . Ma apropri de cutie si o voce groasa imi rasuna in capul meu "Stop !" cu cat ma apropriam de cutie vocea se auzea din ce in ce mai tare .

Incubus..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum