Ben Sercan 18 yaşındayım , ayaklarını gıdıklayıp ve yalamak istediğim bir kız vardı o da ; kuzenim Sude o 17 yaşındaydı köyde yaşıyordu. Bizde amcamları ziyaret amacıyla ve tatil amacıyla her yıl 15 gün boyunca oraya giderdik. Bu yılda gitmek için hazırlandık ve yola koyulduk. Yaklaşık 3 saat sonra köye vardık , 3 saattir yolculuktan sonra ayaklarım uyuştu ve eve kendimi atmak istiyordum. Zili çaldım , kapıyı Sude açtı , ayaklarında naylon çorap vardı ve çok güzellerdi çaktırmadan 1 2 defa baktım ve içeri girdim. Amcamlarlarla sohbet muhabbet ettik. Sude bir vakit sonra yanımızdan ayrıldı bende ondan 15 dk. sonra ayrıldım lavabo bahanesiyle tam girdim arkadan Sude çıktı bu sefer çıplak ayaklı bir şekilde resmen büyülendim. Sude çay dağıtmaya gitti vs. ben de lavabodan çıktım.
Sude odasına girince kapıyı tıklayarak içeri girdim , yatakta uzanmış yatıyordu , ben girince toplandı ve biraz konuşmaya başladık sonra ben yavaş yavaş konuyu gıdıklamaya ayağa falan getirdim ve ayaklarından ve koltuk altlarından çok gıdıklandğını öğrendim. Yarın annemler köydeki babaannemlere gideceklerdi onlar köyün başka yerinde oturuyordu halamlara oraya gidecekmi diye sordum. "Evet" dedi ama onu büyük uğraş sonucunda vazgeçirdim. Eğer o kalırsa ben de kalacaktım. O da kalmayı kabul etti ve plana bir adım daha yaklaştım. O gün boyunca kafamda 5 ayrı plan kurdum. Akşam olunca da yatıp uyudum..
1.BÖLÜM SONU