2: Keçiye Yalatma

1.2K 6 0
                                    

Ertesi gün uyanmıştım , Sude daha uyuyordu annemler kahvaltı hazırlıyorlardı. Ben de elimi yüzümü yıkadım ve sofraya geçtim. Kahvaltımızı yaptık ve artık annemler kalkmaya başladı yavaş yavaş çünkü babaannemden sonra bir yere daha gideceklermiş o yerde uzakmış. Yani yaklaşık 10 12 saat yoklar onlar evden gittiler.

Sude ile ben yalnız kalmıştık tam 15 dk. oldu annemler gideli bende artık işimin başına koyulacaktım , Sude dışarıdaki yemek yediğimiz yerde oturuyordu. Yanına gittim , ona fetişimi belli etmeyecek bir teklifte bulunacaktım. Yani onunda rızası olacaktı ve Sude ' ye bir tane oyun önerdim lades oynayacaktık ve o da kabul etti.

Aradan 1 saat geçti , Sude bu sefer telefona dalmış bende ona kola götürmüş bahanesiyle gittim ve kolayı ona verdim o da aldı ve bağırarak " Lades" dedim. Sude şok geçirdi ve bir yandan da üzüldü. Bana üzgün bir ifadeyle cezasını sordu ve bende kendisine aşağıda beklemesini söyleyip içeri gittim. Evden biraz tuz aldım ve aşağı indim , Sude ile beraber ahıra gittik. Ahırın içinde küçük bir yer vardı oraya saman balyaları koyuluyordu , Sude ' yı oraya götürdüm ve kapısına ayaklarını bağladım kapısında yuvarlak delikler vardı.

Sude biraz işkillendi ve bana ne yapacağımı sordu kendi görmesi için kapalı gözünü açtım. Ayaklarının yanına geçtim ayakkabılarını çıkardım , Sude ne yapacağımı anladı ve bana yalvarmaya başladı ama ben kulak asmadan çoraplarını da çıkardım. İçeride bir çeşme bulunuyordu dışkıları temizlemek için oradan biraz su alıp Sude ' nin ayaklarına döktüm ve cebimden tuzu çıkardım , Sude ' nin ayaklarına sürdüm. Oradan yakaladığım 2 keçiyi Sude ' nin ayaklarına yaklaştırdım ve keçiler Sude ' nin ayaklarını yalamaya başladılar.

Sude çok feci gıdıklanıyordu ve kahakalar atıyordu keçilerde çok hızlı yalıyorlardı , tuz bitince keçiler duraksadı bende Sude ' nin ayaklarını biraz kendim gıdıkladım ve onu oradan çözdüm.

İçeri geçince Sude benimle 15 20 dk. konuşmadı ve sonrasında tekrar konuşmaya başladık. Ve bu olaydan hiçbir zaman hiçkimseye bahsetmedik.

SON

Kuzenim Ayaklarını Keçiye YalattımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin