Shehnaaz So Ja Kya Kar Rahi Hai Itni Subah Subah? Yah Allah Yeh Ladki Na Khudh Soti Hai Na Hame Sone Deti Hai.....
Shehnaaz: Ammmmi Dheme bolo Abhi Tak Fazar Ka Waqt Nhi Hua Sab Jag Jayenge Apki Awaz Se....
(Suraiya Mozumder As Ammi)
Ammi: Ha Toh Ham Bhi Wahi Keh Rahe Hai Abhi Tak Fazar Ka Waqt Nhi Hua Hai Kyu Subah Subah Uthke Beith Gayi Ho... Sabki Neend Kharap Karna Koi Tumse Sikhe...
Shehnaaz: Ammi Mene Toh Kisiko Uthaya Hi Nhi Me Toh Namaz Padh Rahi Thi Abhi ap Sab Uth Gaye Toh Ham Kya Kare Usme?
Ammi: Tumhe Toh Pata Hai Na Tum Nhi Soti Ho Toh Me Aur Tumhare Abbu Uth Hi Jate Hai... Aur Abhi toh Sardi Ka Time Chal Raha Hai Abhi itni Jaldi uthne ki kya jaroorat thi?
Shehnaaz: Ammi apko pata hai na Fazar ke waqt ke pehle jab banda Namaz me Allah se Duwa Mangta hai woh puri hoti hai... Aur hame vese bhi neend nhi ati hai zyada toh socha Namaz padhlu...
Ammi: hmm samajh gayi chal ab jab uth hi gayi hu toh me bhi Namaz padh leti hu....
...............................*****.................................
Sahil Mozumder As Abbu
Abbu: Shehnaazzzz Me Masjid ja raha hu bata dena tumhare ammi ko warna parishan ho jayengi khamakha...
Shehnaaz: Ji Abbu Ap Jaiye Ham Bata Denge Ammi Ko... Assalamualaikum
Abbu: Walaykumussalam...
................................****..................................
Ammi: Assalamualaikum ap agayae Mashjid se...
Abbu: walaykumussalam...
Ammi: Woh Kal Rat badhe bhaia ka call aya tha hamare bhai ki 2sri beti Maria ki Nikah Ki Date Fixed Ho Gayi... 15 din bad hai shadi January 1 Ko... Aur Haldi hai 29 December... par shayed ham ja nhi sakenge... Shehnaaz Ke School Me Admission Hai 1 Tarikh Ko... Subah Admission karwake fir Yahase Nikalna padhega... vese bhi Yaha Haryana se Delhi jane me zyada se zyada 3 hour lagenge...
Abbu: Mashallah Nikah fixed ho gaya.. aur ham 1 tarikh ko hi niklenge fir....
............................*******...............................
Ammi: Shehnaazzzzzz....
Shehnaaz: Ji Ammi bataiye...
Ammi: Tumhari Maria Appi Ki Shadi Hai 1 Tarikh Ko ... vese toh haldi 29 ko hai par tumhare Admission bhi karwana hai na toh ham 1 tarikh ko hi niklenge...
Shehnaaz: yeh kya hai ammiii aise kaise chalega hame haldi me jana hai... Mama ne aise date kyu rakhe ab ham nhi ja payenge haldi pe....
Ammi: Ha Par Ladke wale yehi cahte the toh woh razi ho gaye...
Shehnaaz: par ammi aisa nhi na hota hame bhi dance karna hai haldi pe ....
Ammi: ab ho gaya joh hona tha yeh bata pehnegi kya...
Shehnaaz: ammi hame sharara banwana hai issbar ham reception me wahi pehnenge... Aur Maa Hamare Liye Joh Mumbai Se Lehenga Layi thi Wahi Pehenenge Shadi Me....
Ammi: Acha par Sharara ka design kahase milega... konsa tailor banake dega ab itni short notice pe?
Shehnaaz: Ammi design hamne khudh banayi hai ab chinta na karo aur tailor bhaia se ham banwa lenge... 10 salse unke pas se dress banwati hu mana thori karenge....
Ammi: Thik hai me fir tere abbu se paise mang ke rakh dungi kal Shopping pe jake dress banwane ke liye kapre bhi kharidhne honge .....
Shehnaaz: Shukriya Meri Ammmiii Jaannnn...
आप पढ़ रहे हैं
Kuch Ankahi Baate
FanfictionIt's A Muslim Love Story... It's All About Cousin Love Story And Marriage.... Dil Me Pyaar hona Hi Sab Kuch Nhi Hota... Unko Alfaazo Me Bayaan karna Bhi Hota Hai.. Warna Kabhi Kabhi Kuch ANKAHI BAATE Rishto Ko Khatam Kar Dete Hai...