ESKİ KARIM! / YENİ AŞKIM !
Bu akşam da arkadaşlarla bardayız. Çok güzel oluyor erkek erkeğe takılmak. Bara gelen güzelleri süzmek ve yorum yapmak!
Güzeller ama ne yapalım? Haklarında konuşmayalım mı?
Bazen, bizden birileri kızlarla tanışıyor. Olursa tek gecelik ilişki, olmazsa birkaç saatlik flört ile vakit geçiriyorlar. Hayatlarını yaşıyorlar.
Ben mi?
Ben de hayatımı yaşıyorum. Bekarım, rahatım, keyifliyim.
Gerçi on bir ay öncesine kadar evliydim. Çok severek evlendik. Çok da mutluyduk. Sonra... Sonra ne olduysa oldu, bir aradayken her şeye kavga eder olduk. Kıskançlıklar da vardı ama asıl neden bu değildi. Asıl nedenin üstünlük ispatlamak olduğunu söyledi çevremdeki bazı kişiler.
Haklılar...
Ben karıma, karım da bana bağımsızlık ispatına girdik. Ama sanırım ben başlattım. Önce hafta sonları onsuz gezmeye gittim. Masum gecelerdi ama ayda üçe dörde çıkınca doğal olarak kızmaya başladı. Bakmayın şimdi 'doğal' dediğime o zaman sinirleniyordum. Bana ne hakla karışıyordu? Gündüz onunlaydım. Akşam çıktığımda da bildiği, tanıdığı arkadaşlarımla bir iki kadeh içip evimin yolunu da buluyor ve asla geç gelmiyordum. Hatta arkadaşlarımın kılıbık demesine bile aldırmıyordum. Ama bu da yetmiyordu eski karıma. Ayda bir olurmuş ama her hafta sonu ne demekmiş?
Bana hesap soruyor!
Ben ona karışıyor muydum? Hayır. Arkadaşları ile gündüz buluşuyor, günlere katılıyor, alışverişe çıkıyordu. Neden karışacaktım ki? Aradığımda ulaşıyordum ve hep benden önce evde oluyordu. Yemeğim hep hazırdı. Ev zaten derli topluydu. Çok hamarat sanmayın. Temizliği haftada bir gelen kadın yapıyor. Ütü için de bazen aynı kadını yarım gün tutuyor. Vakti yokmuş!
Nasıl vakti yok anlamıyorum!
Sabah yedide evden çıkıyor. Akşam yedide eve geliyordu. Ben de sekiz buçuk gibi geliyorum. Koskoca bir buçuk saati vardı ama yetmiyordu. Neymiş... Yemek yapıyormuş. Duyan hanımefendiyi her akşam üç kap yemek yapıyor sanır. Genelde ızgaralar ya da annemlerden gelirken elimize tutuşturulan yemeklerle karnımız doyuyor. Annemin yemeğini yiyecek olduktan sonra neden evlendim ki? Annemde çamaşırımı yıkıyor, ütümü yapıyordu.
Sadece seks için evlenmek saçma. Gerçi öyle de olmadı. Karıma ilk görüşte aşık olmuştum. Tek sorun zamanla o aşkın yok olmasıydı. Bir yıl evli kaldıktan sonra boşanma kararı verdik ve bir yıllık evliliği on dakikada bitirdik.
Elbette bu kadar rahat değildim o gün. Boşanmak hiç istemediğim bir şeydi ama bir kavga anında ağzımdan çıktı sonra da geri alamadım. O da yarım adım bile geri atmadı. Sanki dünden razı gibiydi. Kısa bir süre, gerçekten 'kısa bir süre' başkası mı var da bu kadar kararlı boşanmaya dedim. Sonra da kızdım kendime. Sanki karımı tanımıyordum. Ebru, kesinlikle öyle biri değil. Ne ben, ne de o asla aldatmadık. Eminim bundan.
On bir ay önce bir sabah adliye binası evli girdik, boşanmış olarak çıktık. O gün bu gün bekarım. Ve kendime yeni bir aşk arıyorum.
Evet, aşk arıyorum. Ama istediğim gibi bulamıyorum.
Barda aşk mı aranır? Aile kurmayı düşünenlerin mekanı değil ki bar.
Aile kurmak? Ben kıyısından döndüm. Bu hafta sonu ise bir arkadaşımız evleniyor. Onun bir nevi bekarlığa vedası. Öyle Amerikanvari değil. Sadece bekar olarak son kez barda buluşalım dedi.
Üç gün sonra yani Cumartesi günü önce nikah ve ardından kokteyl verecekler.
Kokteyl!
Biz düğün yapmıştık. Ne de çok eğlenmiştik! Kokteyl ne işe yarar? Yarar, yarar. Bizim kazmalar belki dans pistinde dağıtmadan birileri ile tanışırlar da onlar da başlarını yakar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski Karım / Yeni Aşkım - Tek Bölüm
RomanceTek bölümlük, pazarınıza keyif versin diye eklenen, biraz erkek gözünden bakan bir hikaye.