Artık şehirin içerisinde dikkatli olmamız gerekiyordu.Arkadaşlarımıza telefonla ulaşmaya çalışıyorduk.Şehir dışındaki bir çok arkadaşımızdan haber alamadık.Buğra'yı aradığımızda beni kurtarın diye bağırmıştı.Herkes bir an irkildi ve nerdesin diye sordum.Okulun içerisinde olduğunu belirtti hemen yanımıza bir kaç tabanca , sopa vs eşyalar aldık.Okula doğru sürdüm.Bahçe zombi kaynıyordu.Girebilmemiz için çok dikkatli olmamız gerekiyordu.Zombiler bahçenin diğer tarafındaki cesetlere doğru gidiyordu.Bende arabayla okula geri geri girdim.Koltuğa Ahmet Furkanı geçirdim.Ahmet ve Ben dikkatli bir şekilde okulun kazan dairesi camının önüne geldik.Camı söküp içeri girdik.Sessiz bir şekilde fısıldamadan biraz yüksek buğra diyoduk.En sonunda müdür yardımcısının odasına girip kameralar çalışıyor mu diye baktım.Ahmette Buğra'yı arayıp nerede olduğunu sordu ve kazan dairesine gelmesini söyledi.Kameraların bir çoğunda sorun yoktu.Söküp bizim mekana taksak olurdu aslında.Hizmetlinin odasına girip bir kaç tornavida aldım.Ahmet arabaya gidip dışarda olanlara bakmasını ve bize haber vermesini söyledim.Buğrayla hızlı bir şekilde kameraları söktüp arabaya döndük ve hızlı bir şekilde okuldan uzaklaşıp.Evime gittik.Garajdan kamyoneti alıp şirkete gidip.Bir kaç eşyayı , jeneratörü filan toplayıp bağ evine döndüm.Bilgisayarları filan çalıştırıp dünya üzerinde neler olduğunu öğrenmek için tarayıcıyı açtığımda hackerlar "Google" anasayfasına bir mesaj koymuşlar."Türkiye'ye oynanmak istenen oyun tüm dünyayı ele geçirdi." şeklindeydi.5 milyara yakın zombi vardı.İşimiz zordu.Panzehir vb ilaç yoktu.Tek şans bütün zombileri kayıpsız öldürmekti.