School!!...

42 7 0
                                    

İlayda sabah alarm'ın sesiyle irkildi. Alarm'ı kapatarak yatağından kalktı okul formalarını giyerek elini yüzünü yıkadı. Ceren'in odasına giderek.
- Hadi kalk sabah oldu. Okula geç kalmayalım ilk günden....
Ceren yatağından kalkarak okul formalarını giydi ve elini yüzünü yıkadı.
İlayda kahvaltıyı hazırlamıştı, ekmek arası nutella ve birer bardak meyve suyu içerek Dışarı çıktılar ve yürüyerek okula varmışlardı. Mira'yı görünce direk üstüne atladı ve...
- Seni çok özledim Mira yaz tatilinde arayıp da sormadın.
- Telefonum bozuldu sonra babamın işleri yoğun olduğundan bir türlü telefonumu tamir ettiremedim.
- Hımm. Önemli değil.
Ceren İlayda'nın kolundan tutarak..
- Çıkışta görüşürüz dedi ve gitti.
Mira ile İlayda okulun içine girerek....
- Lise-3 zor sınıf olmalı... Seneye üniversite sınavı var... Kazanamazsam babamın dilinden kurtulamam....
- Çalışırız İlayda... hem çok kafana takıyorsun. Doruğu unuttun galiba.
- Aaa. Unuttum harbi ya napcam ben şimdi ya benden ayrıldıysa... Yaz tatilinde Bodrum'a gidecekti ya orada bi kızla sevgili olduysa....
- Aklından çıkar şunları İlayda.. Doruk senden ayrılmamışdır eminim hem çok seviyor seni... nereden çıkarıyorsun bunları..
- Olabilir Mira nerden biliyorsun?..
- Eminim ki öyle şey olmamıştır.
Karşıdan Doruk geliyordu.
- Vayy bak sen şu Doruğa...
Doruk İlayda'nın yanına gelerek dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu. İlayda utanmıştı.
- Naber İlayda nasılsın?
- İiii..iyiyim sen ?
- Bende iyiyim snei çok özledim.. Neyse ben sınıfa gidiyorum..
Doruk sınıfa girdi ve İlayda ona soğuk davrandığını hissetti.
- Neden soğuk davrandı?
- Yoo.. gayet normaldi. Ya kızım o seni seviyo sende onu seviyosun çıkar şunu artık aklından dedi ve Mira oradan ayrıldı.  İlayda Mira'nın gittiğini hissetmemişti.. İlayda sınıfa girerek Mira'nın yanına oturdu..
- Ders ne?
- Edebiyat.
- Uff.
İlayda o gün doğru dürüst ders dinleyememişti. Eve vardığında direk duşa girdi sonra ise yatağına uzandı....

A.L.O.N.EHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin