Babalar, oğullarının ilk kahramanı kızlarının ise ilk aşkıdır. Çocuklarının iyiliğini düşünürler. Onlara bişey olmasın isterler. Özlerler,severler onlar için her şeyi göze alırlar. Bazen sadece baba olmazlar. Bir arkadaş bir dost olurlar. Gözyaşlarımıza dayanamazlar. Yardım ederler. Kusurlarımızı görmezler. Onlar için hep minik bebekleriyiz. Bizi ilk kucakalarına aldıklarından beri aynıdır bize olan sevgileri. Hiç bitmez bu sevgi. Ölene dek değil sonsuza dek ve daima severler bizleri. Hatalıkta,sağlıkta bazen küsken, mutsuzken, en mutlu anımızda yanımızdalardır. Bazen ortağızdır babalarla, bazı konularda Anne'ye karşı. Kavgalıysak bile yine sever bizi. Ceza da verse yine sever bizi. Hiç eksilmez ki bu sevgi. Biz mutluysak mutlu biz heyecanlıysak heyecanlı biz mutsuzken mutsuzdur babalar. O olmazsa Aile olmaz. O olmazsa evde huzur kalmaz o ev mutlu olmaz. Sevinci, üzüntüyü paylaşır bizimle. Hiç vazgeçmez bizden. Bizden sadece okuyup adam olmamızı isterler. Onları üzmememizi isterler. Bir de babalarımızın doğum günleri vardır. Herkesin olduğu gibi. O günlerde biraz daha dikkat etmeliyiz. Babalarımızı üzmemeliyiz. Hediye almak önemli değil. Sadece bir öpücük kondursak onlara yeter. Hergün yanımızda olan insanların bir günde biz yanında olalım. Bizi hergün mutlu eden insanları bir kere de biz mutlu edelim. Bugün de benim babamın doğum günü. 1 nisan.
İYİ Kİ DOĞDUN BABA. BU KISA YAZI DA BENDEN SANA GELSİN <3 .