1.bolum

138 11 0
                                    

Jotunheim'de yine kasvetli bir hava neredeyse dokuz diyarın tamaninda mavi huzur ve mutluluğun rengidir ama jotunheim bunun aksini ispatlıyor gibi tamamı mavi olan bu yerde halk bile mavi.ama kasvet ve huzursuzluk buram buram kişinin içine işliyor.
Yüce kral Odin defalarca uyarmasina rağmen jotunheim'in kralı laufey onu dinlememisti en son sadık bı askeri öldürülünce Odin çıldırmış ve sefere çıkmıştı şimdi ayaklarının altında binlerce jotun vardı Odin böyle olsun istememişti barış istiyordu.
Yavaşça gezindi etrafta az ilerde saray kadar olmasa da büyük bı bina vardı yavaşça girdi sessizlik sarmıştı her
yeri tam çıkacakken bı ağlama sesi duydu nasil yani bi bebek mi vardı bebeğin sesi çok narin geliyordu bı jotun'a ait olamayacak kadar narin.yavasca yaklaştı Odin.
Odin gördüğü şey karşısında şok gecirdi karşısında masmavi tenli yakut gozlu bı jotun bebek vardı buraya kadar herşey normaldi ama bebek bı jotun bebeğinin olması gereken büyüklüğün yarısı kadardi hatta çok daha küçüktü asgard'da bile daha iri bebekler vardı.

Odin:sen kimsin?

Bebek odin'i görünce ağlaması kesilmişti sadece yakutlari kıskandıran gözlerinden usulca göz yaşı süzülüyordu
Bebek çok güzeldi Odin hayran kalmıştı.

Odin:ailen yoksa...(Odin düşündüğü şeyin olmaması için yalvardı tüm evrene)

X:o benim oğlum .

Odin döndüğünde karsisinda laufey vardı.

Odin:çok tatlı ama burda ne işi var

Laufey:çünkü ölmesi gerekiyor.

Odin duydukları karşısında şok geçirdi laufeycocugu olduğunu bile duyurmamisti oysa Odin thor doğduğunda bı ziyafat verip dokuz diyara haber salmalaini söylemişti .

Odin:ama neden

Laufey:o çok güçsüz elbet ölecek bı ona bak bı bana

Bebek çok küçüktü laufey eline almak istese avucuna sığacak kadar küçüktü Odin kiyamadi bebeğe belki ikna ederdi laufey'i.

Odin:büyür daha yeni doğmadı mi ilerde...

Laufey:hayır herzaman narin ve ince olacakmış asla bı jotun gibi gözükmeyeçekmiş

Odin:o senin oğlun
Laufey:değil o sadece utanç kaynağı.

Genç bı kadin geldi .

Farbauti:yapma laufey.

Laufey:kararımı verdim.

Kadın çaresizce oğlanın yanina gidip kucağına aldı.

Farbaiti:bitanem loki'm anne seni çok seviyor biliyorsun değil mi?

Loki başını kaldırıp annesine baktı minik bedeni annesinin elleri arasında kalbokmisti

Odin:demek adı Loki çok güzel.

Farbauti:laufey'in izin verdiği tek şeydi

Farbauti odin'le konuşuyordu çünkü onu suçlamiyordu herşeyi başlatan laufeydi .

Odin birden aklına birşey gelmiscesine gülümsedi ve laufey'e döndü .

Odin:onu bana ver.

Laufey:ne?.

Odin:zaten ölüme terk etmeyecek misin bana ver..

Laufey:onun hizmetlin...

Odin:prens olacak

Laufey biran düşündü.

Laufey:onunla ne istersen yap.(gitti).

Odin:merak etmeyin kraliçe söz veriyorum hak etti değeri görecek bı prens olarak buyuyecek siz de istedigimz zaman gelip onu ziyaret edebileceksiniz.

Farbauti :çok saolun.

Kraliçe iyice sarıldı melegini öptü Odin ise bu manzara karşında gülümsemeyle yetindi

---------------------------------------------------

Yazım yanlışları ve mantık hataları için özür dilerim

Slemt MirakelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin