Ciel=Sebastian! Beni yere indir! Kendim yürüyebilirim!
Sebastian=Bu durumdayken yürüyemezsiniz.
Ciel=Beni yere indir! Bu bir emirdir!
Sebastian Ciel'i yere indirir. Ciel tam yürürken onu yakalar.
Sebastian=Efendim,ben size ne dedim. Bu durumdayken yürüyemezsiniz. Lütfen karşı çıkmayın.
Ciel=Peki...
•Ciel'imizden•
Uyandığımda odamda,yatağımdaydım. Akşam olmuştu. Ve canım çikolata istiyordu. Sebastian'a desem getirmezdi. Bu yüzden gizlice mutfağa indim. 12 yaşında olduğum için boyum pek yetişmiyordu. En sonunda pes edip odama dönerken Sebastian'ın gülümseyerek kapının oradan beni izlediğini gördüm.
°Sebastian'ımızdan°
Genç efendim beni fark edince mutfağa girip çikolatanın olduğu raftan çikolatayı aldım ve ona uzattım. Çok şaşırmıştı çünkü normalde akşamın 10'unda ona asla çikolata vermezdim. Çikolatayı aldı ve tezgaha koydu. Başını kaldırıp bana baktı. Onu kucağıma alınca -her zaman yapıyorum- kollarını boynuma dolayıp sırnaştı. Onu hemen odasına getirip yatırınca yavaşça odadan çıkmak üzereydim ki onunla kalmamı söyledi.
•Ciel'imizden•
Sebastian'a benimle kalmasını ve yanımda yatmasını söyledim. Oda yatağa girip bana sarıldı bende önün sıcaklığı ile ona sokuldum çok güzel hissediyordum. Güvende hissediyordum çünkü o yanımdayken her zaman beni koruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuza Kadar (Dikkat!:Sebaciel)
RandomBu kitap günlüğüme yazdığım senaryodur. Kaba olmayacak şekilde istediğinizi yazabilirsiniz.