Smug Bölümü

56 8 46
                                    

Bu smug bölümü başka bir kitaptan alınmıştır kitabın adı The Mafia'dır yazarı mengolaaskm dır izin alınmıştır!

Ciel'den

Daha fazla dayanamadım hemen yataktan kalkıp kapıya doğru ilerledim. Korktuğum için değildi sadece hazır mıyım bilmiyordum.
Sebastian bana hazır olduğumu söyler şekilde bakıyordu. En sonunda yatağa doğru tekrar ilerledim ama girmedim. Sebastian yataktan kalkıp yanıma geldi. Beni belimden tutup kendine doğru yapıştırdı bunu beklemiyordum o an ne yapacağımı şaşırdım. Dudağıyla aramda santimler vardı ara sıra gözleri dudaklarıma geliyordu. Daha fazla dayanamadı ve benim dudağımı öpmeye başladı ne yaptığımı bende bilmiyordum ama her şey beklediğimden iyi gidiyordu bende karşılık vermeye başladım.

Ara sıra dudaklarımı ısırıyordu bu hem acı verici hemde zevkliydi ama cidden çok sert ısırıyordu dudağımda hissettiğim sert ısırıklarla birlikte kısık kısık inliyordum. Bu Sebastian'ın daha çok hoşuna gitmiş olucakki daha sert ısırmaya başladı.
Sebastiandan
Ciel'i sırt üstü yatağa gelicek şekilde yatırdım ve üstüne çıktım şu an yüzyüzeydik ilk dudaklarını ısırdım. Ani ısırığımdam sonra Ciel'in canı acımış olucakki yüksek sesli bir şekilde inledi dudaklarını kıpkırmızı olana kadar emdim ve sonra boynuna geçtim ilk ısırıp, morarmasın diyede yalıyordum...

Bedenlerimiz birbirine değiyordu nefes alıp verişlerimiz hızlandığı için tenini çok rahat hissedebiliyordum.
Ciel'i kaldırıp ben yattım ve üstüme çıkmasını sağladım erkekliğimin üstüne konumlandırıp kendime bastırdım ben Ciel'i kendime bastırırken oda kalçasını hareket ettirip erkekliğimin coşmasına neden oluyordu.

S:Ahhh Cielmh
C:Aghhmmh efendmmh~
S:Birazdaha hızlımh~

Verdiğim komuttan sonra Ciel daha hızlı hareket etmeye başlamıştı bir süre sonra dayanamayıp altımdaki pantolonu çıkarttım ve Ciel'in de çıkartmasını bekledim. Ciel'i yatağa yasladım ve sırtını eğip o güzel deliğinin ortaya çıkmasını sağladım...

S:Kendini gevşek bırak lordum
C:Tamam

Erkekliğimi deliğine konumlandırdım ve yavaşça içine girdim.

C:Aaghmm Sebastiannmh~
S:Lordum kasma kendinimmh hadi serbest bırakmh~

Dediğim şeyden sonra Ciel birazda olsa gevşetmeye çalışmıştı kendini ama sürekli kasılıyordu. İçinden çıkıp parmaklarımı deliğine soktum irkilmiş gibi gözüküyordu.

C:Aghhmmh Sebastianmh~
S:Kasma kendini hadi
C:Aggmmh~

İlk 2 parmağımı göndermiştim şimdi 3. Parmağa gelmişti 3. Parmağıda gönderdikten sonra Ciel'den yüksek bir inleme kazandım.

C:Aghhmmh~

Biraz ileri geri hareket ettikten sonra parmaklarımı çıkartıp erkekliğimi deliğine sokmuştum.

S:Evetmh böyle devam etmmh~
C:Mhh Sebastianmh~

Dahada hızlanmıştım odada tenimizin birbirine çarpış sesleri yankılanıyordu.

C:Aghhmmh Sebastianmh orasımmh~

Altın noktasını bulmuştum oraya daha hızlı vurmaya başladım.
Ciel'in inleyiş seslerini duyabiliyordum.

C:Ahhmmh evetmmh daha hızlımmh~
S:Mhhh aggghmmmh~

Biraz daha vuruş yaptıktan sonra titrediğini hissettim ve içinden çıktım ona dönüp erkekliğini elime aldım kendiminkinide aldım ikisini aynı anda çekmeye başladım.

C:Aghmmh bu çok iyi aghmmh
S:Mmh aghm

Biraz daha çektikten sonra ilk ben bırakmıştım.
Ciel den bazı özel kısımlar

Bana haber vermeden direk içime girdi.

C:S-Sebastian orası ağghhhm mmh~

Zevk noktamı bulmuştu ve dediklerimden sonra oraya daha hızlı vurmaya başladı

C:Aggğ bu cidden mmhh çok güzel hissettiriyor aghmmh~
S:Dayanın lordum aghmmh az kaldı agmhh
C:S-Sebastian ağghhmmmh~
S:Geliyorum Ciel mmh~

Sebastian ın içimden çıkmasını sağlamıştım ve çöküp aynısını ona yapmaya başladım. 3. Alışımda menilerimi ağzıma bıraktı. Gözünün içine bakarak yuttum.

Benim hala gelmediğimi farketti ve bu sefer benim erkekliğimi ağzına aldı.

C:Ahmmh Sebastian mmh

Çok iyi yapıyordu en sonunda gelmiştim ve benim yaptığımın aynısını  yaptı gözümün içine bakarak menilerimi yutmuştu. Ben işimiz bitince direk uyumuştum. Sebastianda en son gözümü açtığımda çarşafları değiştiriyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 29, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sonsuza Kadar (Dikkat!:Sebaciel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin