Am sunato pana la urma ...
Trr , trr .. Suna mai lung ca prima data , se gandeste .. sa imi raspunda sau sa nu imi raspunda ..
Intr-un final a raspuns ..-Iarasi tu? Parca ti-am spus ca nu vorbesc cu oameni pe care nu ii cunosc ..
-Sunt Cristi , baiatul de la scoala .. Cel inalt , ochii albastri.
-Aa , da te stiu ..
Vrei ceva cu mine?-Te-am sunat sa vad ce faci , nimic mai mult ..
-Gata te-ai plictisit sa speri ca vei fi cu Alis si m-ai sunat pe mine?
-Stai linistita nu e ceea ce crezi ..
-Bun sa zicem ..
-Sincer , ce parere ai despre mine ? .. Asa in zilele astea in care am vorbit , ce parere ti-ai facut ?
-Pai ce pot sa spun , esti ok , esti dragut si amuzant .. Imi place compania ta !
-Serios ? Nu imi vine sa cred esti prima fata care imi spune ca sunt amuzant ..
-Asta este .
-Ce pot sa spun nici tu nu esti cum speram sa fi dar imi placi .. Esti micuta , simpatica , draguta ...
-Multumesc , esti detreaba sa sti .
-Mersi ! Mi se spune des asta ..
Am vorbit noi cat am vorbit si dintr-o data imi vine o idee ! Sa o intreb daca vrea sa fie cu mine . Nu vroiam sa o fac dar am facuto ..
-Auzi , pot sa te intreb ceva ? Sper sa nu iti faci o parere urata despre mine dupa ce iti spun asta dar hai ..
-Spune odata ma ti in suspans !
-Vrei sa fi cu mine? ..
In gandul meu era ceva de genul .. Spune da , spune da .. Te rog spune da ..-Ce pot sa zic .. Poate !
-Haide , spune odata !
-Nu prea stiu , as vrea dar mi-e frica de ce e mai rau .. Mi-e frica sa nu sufar dupa aceea !
-Ok stiu ce spui , haide sa incercam macar , sa vedem ce va fi ..
-Ok , accept ! De azi suntem impreuna
Urmatoarea zi .. !
La scoala :
-Buna dimineata iubire ! Zice ea cand ma vede ..
-Buna dimineata ! Ce faci ?
-Bine , pe la scoala .. Nu ti se pare ca sunt prea mica pentru tine? Nu te deranjeaza felul in care arat?
-Sincer nu ! Ti-am spus esti draguta !
-Off , mersii ! A spus ea si m-a luat in brate !
-Pentru ce a fost asta ? Am intrebat eu mirat ..
-Pur si simplu tu ma placi asa cum sunt nu iti pasa cum arat ..
Voi mai continua maine ! O seara frumoasa sa aveti !