Acıyor Canım

177 6 4
                                    

Yüzündeki masumiyet
Gözlerinde ki o gerçek
Kalbinde ki o kocaman sevgin
Karanliklari aydinlatan o gülüşün
Herzaman yaninda olsun
Hep mutlu kal..
Yüreğine sağlik...

Siz bayım, evet siz! Giderken baktınız mı arkanıza? Ah tabii ki baktınız değil mi? Peki ne gördünüz? Sonbahardan kalma sarıya çalan solmuş yaprakları mı yoksa kalp parçalarını mı? Ben arkanızda ne olduğunu söyleyeyim. Kalbimin parçaları kaldı ama merak etmeyin toplamaya çalışıyorum hâlâ. En sevdiğiniz şarkının notalarıyla yapıştırıyorum tekrar yerine. Her tarafım siz kokuyor bayım... Nereye dönsem gözlerinizi görüyorum. Ama bu hiç adil değil! Ellerinizi özlemem adil değil! Sıcaklığınızı ya da gülüşünüzü özlemem adil değil! Ben zaten sizi hiç adil sevmedim ki. Diğer bütün aşklara meydan okuyarak sevdim, hile yaptım kestirmeden sevdim, haksızlık yaptım eşit sevmedim bambaşka sevdim. Ben sizi şiirlerce sevdim. Kavuşmak istiyorum... Kollarım sarılmak, gözlerim gülüşünüzü görmek, burnum kokunuzu istiyor bayım... Her hücrem sizsiniz peki neden? Sizde adil değilsiniz! Acıtıyorsunuz bayım. Çok acıtıyorsunuz...

(Evet arkadaşlar kitabimin en güzel bölümünü paylaşıyorum bu güzel bölüm için ECEM sana çok teşekkür ederim çok güzel yazmişsin ben çok beğendim sizinde çok beğeniceğinizi düşünüyorum iyi okumalar )

                                                         E.K---B.T

Her Satırımda SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin