Okuldan çıktık.Eve doğru yürüyodum bana biri seslendi.Mert veKeremdi.Mert ben sizi yanlız bırakayım cite kumrular diye bağırdı.NOLUYODU YA SAP GİBİ KALDIM.Kerem bana benimle çıkar mısın diye sordu.Bnde EVET diye bagırdım çok heycanlıydım.Eve gittim ve AYŞEYİ ARADIM alo knk naber .İYİ NEDEN ARADIN. cok iyi haberim var sana .NEY SOYLE HADİ MEREK ETTİM .kerem ve mert okuldan coıkısta yanım a geldi ve mert ben sızı yanlız bırakıyım cıfte kumruşlar dedı bırı benım keremı sevdıgımı soylemıs merte keremı sevdıgımı bır yerden ogrenmıs ve bunu tek sen bılıyodun arkadasım benım cok kotu yakalandın OLABILIR SEN BISCOLATAYI SEVDIGIMI SOYLEMEISTIN BEN HAYIRKLI IS YAPTIM KAVUSTURDUM SIZI CIFTE KUMRULAR ODA SENI SEVIYOMUS ASKOM SUEDASKOM . evet oda var yanı ama mertte ana bıscolata alır artık erkeklerınıde soyleyım mı. HAYIR SAKINNN... yok yapmam merak etme aysemmm.SUETİMM. bana suet deme gıcık kapıyom. SENDE BANA AYSEM DEME MAL BEYINLI aaa ayıp oluyo tamam demem askom TAMAM ASKOM DEDE BASKA SEY DEME HADI BYY YARIM SAAT KONUSTUK NERDEYSE BEYBİ. cok mutluyum nsaıl uyucam ya netyse artık yarını beklıyceöm herkes cıktıgımızı duyar ayse ve kerem yuzunden uf super lenn ben KEREMLE CIKIYOM YESS. tabı bunu annem duydu ve geldı abovv.aheyy ahheyy ahheyy...... KIZIM BU SES NE MUZIK DINLIYONUM BN BIRINI SEVIYOM DIYE BARIYON MU NE OYLE BIRSEY DUYDUM he semı sevıyom annemm hadıı byy....
arkadaslar daha ılk dea kıtap yazıyorum yanlıslıklarım ve hatalarım var o yuzden ozur dılerım bazenlerı yenı bolumler gelmeyebılır ınternet yuzu nden ve ders ve bılgısayar lutfen kusura bakmayın takıp edın bemde sıze ederım.. arada arkadasımda yazabılır benım yerıme yorum beklıyorum