Koszmarne dni

5 1 0
                                    

Czy wy też tak macie, że nic wam się nie chce? Macie ochotę rzucić wszystko i tylko poleżeć na wygodnym łóżku z kawusią? Otóż każdy tak ma chociaż raz w życiu.  Nie przejmujcie się tym, najlepiej usiąść wygodnie i zacząć czytać ulubioną książkę lub obejrzeć ulubiony serial. Zacznijmy od naszego pierwszego rozdziału z nowej książki. Zapraszam do czytania!

Jestem Vicki, mieszkam w centrum miasta. Wiadomo głośno. Samochody jadą i jadą, okrążając ulice. Wydalają codziennie koszmarne spaliny. Ja, która codziennie słucha muzyki, relaksuje się, leżąc na sofie, odpoczywam i wchodzę do magicznego, innego świata, odcinając się przez chwilę od rzeczywistości. 

Nie zważam na problemy innych ludzi wokół tylko patrzę przed siebie i to co się wydarzy jutro.

Przez moment natknęłam się na kawałek piosenki, którą tak bardzo uwielbiam. Zaczęłam skakać z radości i śpiewać jakbym sama byłam na koncercie.
Mój ulubiony zespół. To on sprawiał, że ciągle byłam uśmiechnięta.
Zespół rockowy to mój ulubiony. Rock to już moje życie.

Zastanawiacie się jak wyglądam?
Opisze wam!

Jestem niską, szczupłą osobą z czarnymi włosami i szarymi oczami.
Posiadam bladą cerę a na niej delikatna grzywka. Hah! Wyglądam jak typowa japońka lub koreanka!
Nie,nie. Maluje tylko kreski na powiekach. Tylko kreski!

Wracając do histori :3

Tańczyłam, ale chwilę później usiadłam i popatrzyłam się na plakaty, które mam na szafie z moimi idolami i zespołami.
Który zespół kocham? Sami rozwiążecie zagadkę ;)

Wstałam, spojrzałam na telefon. Po 13
Hmmm... Czas wyjść z domu. No oczywiście 😂
Ubrałam się i jak zwykle na czarno. Pomalowałam starannie i delikatnie kreski. Włożyłam słuchawki do uszu i puściłam pierwszo lepszą piosenkę.
Wyszłam z domu jak huragan.

Dalsza część już wkrótce! Jak się nie rozleniwie xD

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Nov 24, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Niepowtarzalne przygody nastolatkiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz