1.Bölüm -?

36 8 1
                                    

Merhabalar. Bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz iyi okumalar.

Beşinci mevsimin gelmesine bir kaç saat kalmıştı. Denenme mevsimine.

"Vavelya hızlı ol! Senin yüzünden geç kalacağız." diye söylendi Efdal. Vavelya müstakil evlerinin penceresine çıktı, bahçede somurtan Efdal'e baktı "Sana kaç kere gelmek istemediğimi söyledim çok inatçısın yeni ortamları sevmiyorum." dedi. Efdal'in zaten asık olan suratı daha çok asıldı "Virahada Meyusda cidden çok iyi insanlar sende tanıyınca çok seveceksin. Hem Meyus'ta senin gibi kitaplara aşık. Her zaman Viraha ile benim başı-
" Tamam geliyorum."dedi Vavelya sırf Efdal'in çenesinden kurtulmak için.

Yaklaşık yarım saat Viraha'nın attığı konumdaki kafeyi aradılar. Sonunda bulduklarında Vavelya içinden sevinç çığlıkları attı. İçi beyaz-kahve arası tonlanmış kafeye adım attılar. Kafenin tam ortasında duran masada Meyus ve Viraha'yı gören Efdal onlara kocaman bir kucaklaşma sundu. Vavelya utangaçlığını aşmaya çalışarak "merhaba" dedi.

++++

Vavelya. Vavelya. Uyan Vavelya! Efdal'in üçüncü kere Vavelya bağırışından sonra Vavelya korku ile uyandı "Ne var Efdal!?" dedi sinirli bir şekilde. Bir dakika ne oluyordu? kafe, insanlar hatta Efdal, Viraha ve Meyus herkese, heryere ne olmuştu? Vavelya daha şoku atlatamamıştı ki Efdal "Büyü dersine geç kalacağız unuttun mu daha peri ya da büyücü olduğumuz belirlenmedi." dedi hızlı bir şekilde. Ne saçmalıyor bu diye düşündü Vavelya kendine yine sordu "ne oluyor" diye bu cadı şapkaları, pelerinler, asalar, gotik giysiler, egzotik kafe, peri kanatları ve garip olan daha bir çok şey.

Meyus kafasını kaldırdı etrafı sanki hiç kafe görmemiş gibi inceliyodu. Vavelya kendi kıyafetlerine baktı bu giysiler neydi cadılar bayramı kostümü felan mı? Bi dakika ya az önce yeni tanışıyorlardı kafede hem de bu kafede her ne kadar belli olmsada. Bu soruların aynısını Meyus'ta kendi kendine soruyordu. Meyus delirdiğini düşünürken Efdal ve Viraha oldukça normal davranıyorlardı.

Meyus ve Vavelyaya dönen Viraha "Üf hadi geç kalacağız etrafı incelemeyi bırakın. Hem sizin neyiniz var" o sırada Vavelya ve Meyusun gözleri birbirlerni buldu. İkisininde beti benzi atmıştı hala ne olduğunu idrak edemiyolardı ama gözleri ile konuşuyorlardı. Meyus "ne oluyor burda" gibisinden bir bakış attı. Vabelyada dudağını büzdü ve bilmediğini dile getirdi.

Egzotik kafenin içinden çıktılar. Viraha ve Efdal önde Meyus ve Vavelya ise bilerek arkadan yürüyorlardı. Meyus Vavelya'nın kulağına eğilip "hey" dedi çok kısık sesle. Vavelya kafasını kaldırıp "hı" diye cevap verdi."Sencede çok garip değil mi daha az önce kafedeydik ve etraf bu kadar farklı değildi ne oluyor anlam veremiyorum bu ikiside" dedi Viraha ve Efdali göstererek "deli gibi davranıyolar sanki hep böyleymişler, böyle biyerde yaşıyormuşlar gibi" dedi. "Sanki paralel evrendeyiz" diyede ekledi. Vavelya'nın kafası daha çok karıştı, Meyusun bu kadar çok tahmin yapmasınada baya şaşırdı. "Sanırım rüyadayız beni çimdikle" Meyus hiç vakit kaybetmeden Vavelya'nın kolunu çimdikledi "ah rüya değilmiş" dedi Vavelya üzgün bir şekilde. "Şimdilik şu iki deliyi takip edelim dedikleri derse girelim sonra oturup konuşuruz bişeyler döndüğü kesin" dedi Vavelya soğukkanlılıkla aslında çok korkuyordu deli olduğunu sanmıştı ama Meyusunda aynı şeyleri düşünmesi onu bi nebzede olsa rahatlamıştı.

Karmaşık ⚔️ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin