Klokka var halv ti og det hadde nettopp blir mørkt vi allerede tatt på oss utstyret vårt jeg hadde, pistolen, hjelmen (skuddsikker), ammo (ammunisjon), drillen og PC'n lå klar i bagen. Og ikke minst det spesial modifiserte geværet som kunne brukes som både et full og semiautomatisk gevær, en sniper og en pistol.
Vi snek oss over til banken dette var riktig nok ikke en stor bank, men dette var hva vi kalte oppvarming, fordi om tre dager skulle ta New York City Bank den best bevoktede banken i USA, men det var også der det var mest penger å hente. Vi trengte egentligt ikke pengene, vi hadde mere en nok. Vi hadde vel i hvertfall noen milliard på den tiden. Vi gjorde det vel bare får å ha noe å gjøre. Mange ville sagt at jeg brde går på skolen og ikke løpe rundt og drive med ulovlige ting, spesielt ikke i en alder av 8 og et halvt, men jeg klarte ikke å komme meg ut av det, jeg var jo blitt oppdrat fra en alder av 6 til å sette meg i respekt og gjøre som jeg ble fortalt selv om det inebar å selge informasjon, weed, Kokain og andre, ting, jeg ville til å med drepe en uskyldig forsvarsløs person uten å virkelig å stille spørsmål. Jeg var den perfekte kriminell. Jeg kunne rane en bank uten at noen fikk vite det før det hadde gått noen dager, jeg kunne få folk til å forsvinne sporløst, jeg kunne drepe noen å sørge for at noen andre fikk skylda, jeg kunne gjøre alt. Det eneste jeg ikke kune gjøre på den tiden var å slutte å være redd. Jeg var redd for at de skulle finne meg, fordi jeg viste at jeg ikke kunne si nei til dem. Jeg ville ikke drepe folk uten grunn, jeg ville ikke hjelpe de som drepte foreldrene mine, men jeg ville gjøre det siste faren min ba meg on før han døde. Å gjøre det jeg måtte får å overleve, og hjelpe folk når jeg kunne. Det var bare ikke så enkelt, jeg skulle bare ønske det var det.Vi var vi framme, vi skulle stikke av med ca. 1milion dollar. Alarmen ville ikke bli utløst fordi jeg skulle hacke/desarmere den, uten at noen viste det før i morgen tiligt. Å da ville det være forseint da ville vi være på vei til New York.
YOU ARE READING
Ingen ting å miste
ActionDenne boka handler om en gutt ved navn Jack. Da han var 4 var foreldrene myrdet rett foran han, og det er bare starten på hans tøffe liv. Jack blir dratt in i den kriminelle verden, men han valgte det aldri. Denne boka er om hans liv om hvordan han...