Part 20

261 19 5
                                    

Daya: How can I forget those men's how can I forget. Wo pehle bhi Shreya ku leny aye thy. Yeah sub meri ghalti hy mein usey aik bar phir protect nahin ker saka. He sit on his knees and calling her name.

Daya spotted something on floor and wipes her tears. He pick up the bracelet on floor.

Abhijeet: Yeah braclet...

Haan yeah Shreya ka hy last time hi jub hum ne shopping ki tu mein ny usy le kr dia tha.

Abhijeet: But yeah tu toota hua hy it's mean...

It means Shreya ku koi yahan se ly kr gya hy wo khud nahin gayi.

Abhijeet: Haan pr kon???

Daya: Mein pochta hoon neighbours se may be kisi ne kuch dekha hu.

They ask about Shreya but no body know about her.

Daya: Yahan as pas agar kisi ne kuch nahin dekha tu is ka tu aik hi matlab hy...

Abhijeet: Shreya ku kisi ne kidnap kia hy.

Daya: Per kon Shreya ku koi kidnap kiyun kre ga??? Yahan tu usey koi zyada janta bhi nahin.

Abhijeet: Per tumhein tu sub jante hein Daya.

Tu tumhare kehny ka mean hy ky kisi ne mujy taklif deny ky liye...

Abhijeet: Haan.

Agar aesa hota tu kidnapper ka koi call tu ata mere pas.

Abhijeet: Tumhara Mobile powered offf tha, ghar mein tum thy nahin wo tum se kesy contact krty.

Daya: Ab???

Wait kru kidnapper ki call zror aye gi.

Tu tum yeah kehna chahte hu ky hath pr hath rakh kr betha rahon kuch na karon mein.

Daya ghuse mein bhi apne dmagh se kam kru yar, mein sirf yeah keh raha hoon.

Daya: Dmagh sath de hi kahan raha hy Abhijeet... Shreya pata nahi kahan hu gi.

Ab thoda rest kr lu mein jata hoon apny informer se pata lgane ki koshish krta hoon. Tum thoda aram kr lu pehle mission se aye hu phir accident aur ab kal se yeah...

Daya: Ab aram tu tub hi kron ga jub Shreya ka kuch pata chale, tum jao am fine.

Daya's landline rings and he attend the call.

Daya: Senior inspector Daya speaking.

Senior inspector Daya kaise hu???

Daya: Ab mera hal chal pochne ky liye tu tum ne call nahin ki hu gi na bolo kiyu call ki???

Yeah btane ky liye call ki ky tum jante hu na mein jail se azad hu gya hoon, aur ab tumhare liye khatra ban gya hoon. Kaha tha mein ny tumhein, itni asani se nahin bholon ga.

Daya: Tum mera kuch nahin bigad sakte samje tum itni himat hy tu samne kiyun nahin atey mery.

Samne bhi aoa ga zror aoa ga abi tu mein ny kuch btane ky liye call ki thi.

VictimWhere stories live. Discover now