Mi a faszom

35 4 2
                                    

18+ jelenet

~Ádám szemszög~

Mikor Balázs bejött, mögötte becsuktam az ajtót, de olyan minimális távolság volt az ajtó és közte, hogy majdnem leütöttem szegényt. Ahogy láttam megszeppent, én pedig a meglepődöttségét kihasználva a falhoz nyomtam, és megcsókoltam. Kezeim a pulcsija alá vezettem, és simogatni kezdtem oldalát. A nyakát kezdtem puszilgatni, miközben kezem egyre lejjebb vezettem nemes feléig, és rá markoltam. Felnyögött egyet halkan, én pedig mozgatni kezdtem kezem férfiasságán, ami miatt nyögni kezdett. Lassan vetkőztettem, és csókolgattam közben.
-Á-Ádámh~ - Nyögte a nevem, miközben elélvezett. Sikeresen levetkőztettem, ahogy magam is. Bejáratába vezettem elsőnek az egyik ujjam, és lassan mozgatni kezdtem. Aprólékos vagyok vele, mivel tudom, hogy fiúval egyáltalán nem csinálta. Kis idő után csatlakoztattam a másodikat. Kezdtem türelmetlen lenni, ezért a harmadik ujjamat hamarabb tettem be, mikor felszisszent. Kihúztam ujjaim, és feneke alá nyúlva kicsit megemeltem, mire ugrott egyet, és össze fonta lábait derekam körül. Hirtelen magamra húztam, mire felnyögött egy geci nagyot. De nem vártam, lassan mozogni kezdtem.
-Á-Ádámh~ - nyögte, mire gyorsabban kezdtem mozogni.
-N-Neh! L-Lassabbanh~! - Mondta nagy nehezen, én pedig annak ellenére gyorsabban kezdtem mozogni. Mikor elég közel kerültünk a kielégüléshez, egy nagy és mélyreható lökés után egyszerre mentünk el. Kihúzódtam belőle, és leültettem a székre. Én leültem a másik székre, majd miután sikeresen lenyugodott a légzésünk, felöltöztünk, és nem tudtunk mit szólni a történtekhez, ezért csak kimentünk és nem beszéltünk erről a nap további részében. Én csak azon gondolkoztam hogy MI A FASZOMNAK A RÁKKALBÉLELT KURVA ANYJA VOLT EZ?!?!?!?!

(NA geci jo ezzel is megvagyok kicsit hamarabb mint igertem nehany embernek)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 10, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Dö tanár viszonyWhere stories live. Discover now