2010

2.2K 42 5
                                    

Time nih aku da F4 so seniority is mine hahah, aq da boleh start panggil junior jambu(comel) untuk aku ratah, ehh jahat sgt bunyi dia haha, tp itu hakikat laa tuh bila da start boleh panggil junior.

Okay nih aku tak cerita lagi, aku masuk kadet pancaragam or wind orchestra punye team sbgai aku punye non academic activity, sbb rasa macam lain dari lain kan boring pulak kadet polis laa PBSM laa, so aku masuk laa wind orchestra team nih dri F1 actually, so its a every year event laa bila budak baru start masuk sekolah kita org akan perform tok attract new student masuk kelab kita org, so masa event day tuh, aq terperasan sorg junior nih comel gila😍, mmg keras je tgk ehh😂😂 tak de lah keras tp geram tgk sbb comel sgt tp tgk gaya dia aku tak expect laa dia akan masuk kelab kita org pon.

So Nak jadikan cerita petang lepas waktu kelas start untuk aktiviti persatuan masa tuh everybody boleh pegi mana persatuan yang dye org minat, yang special nye pancaragam ada bilik sendri for practice so macam gempak laa. Aku datang lambat ptg tu sbb balik bilik mandi2 dulu suma haha da senior kn, kalau junior boleh balik tukar baju jek pastu kne terus g prep petang. Da senior aku buat kepala sendri laa, sampai kt bilik pancaragam tuh aku amek la instrument aku sbb aku nak demo kat budak2 nih kan sbb dia org kene pilih mne part in orchestra dye org nak masuk or simple instrument apa dia org nak main, so aku kira antara yang expert laa, so aku laa demo untuk instrument aku tuh, what suprise me budak yang aku nmpk first day mse orientation week tuh ada dalam bilik tuh, I was like fuck man jodoh 😂😂.

Da siap2 demo tuh suma da g kat senior masing ikot instrument apa dye org nak, tp budak nih x minat kot instrument aku main tuh, so dye pilih instrument lain, tak pe laa as long aku nmpk dia dalam satu bilik 😂. So aku malas cerita panjang as times goes by, every year akan ad sind orchestra competition held in SBP terpilih, so kita org kene pegi SBP tuh, normaly budak F1 tak pergi pon sbb tak pandai main lagi, cuma ad beberapa yg terpilih pegi tuk observes sambil jadi kuli tok angkat instrument haha biasalah sekolah ad seniority nih mmg macam nih junior jd kuli dulu aku pon kene mcm tuh, ikot jd kuli jek angkat itu laa ini laa menyesal ikot.

Long story short, aq sngaja pilih budak aku suka tu untuk pergi haha hasut sikit pengerusi aku tuh dye okay je laa, so budak tu pon dapat laa pergi ke SBP somewhere in Pahang, kt mana event tu dibuat untuk qualification round ke final. So mlm kita org tido bilik asrama dia org, actually dia org da separate ikot batch tp sbb aku ad agenda aku, aku tido dgn bilik budak tu dgn sorg member aku konon nk kenal2 n jaga dia org sbb batch F1 yg pegi tak ramai 5 orang je.

So malam tu aku da start tak boleh tido sbb excited aku nak try budak nih, so first step aku ajak dye teman minum kopi kt ground floor, dia on jek sbb senior ajak kan ko nak tak nak ko kne ikot gak, so kat situ aku bru start kenal2 dia, nama dia Hakimi, budak Pahang jugak, actually dia bukan laa comel as what aku describe td tp bg aku budak aku suka suma aku ckp comel haha, padahal dia nih hensem tggi paras dada aku rambut lurus belah tepi, kulit putih tp tak la melepak physically slim but fit, exactly criteria yg aku minat. 

So lepas dah borak panjang dgn dia aku nmpk dia da selesa ngn aku aku pon tnye soklan cepu mas 

" adik dah ada awek?" , 

"tak de" dia jawab pendek, okay may chance 😈, 

"jom jalan-jalan " 

aku ajak dia, dia pon on je. 

So dalam masa jalan2 tuh aku peluk dia konon nk brothers2 gitu ar haha dia layan jek sambil borak2 ngn aku, sampai kat satu tmpat tu court basketball, ad gazebo kita duduk jap amek angin, dalam borak2 aku pegang peha dia, dia tgk aku tp tak de respon yg dia menolak, aku pon macam terkejut sbb wow first year masuk SBP tp ko tak react to something not normal, aku pon ckp dlm hati " maybe dia macam aku dulu masa F1".

So aku assume that is green light sbb dia cuma tunduk lepas dia tgk muka aku so aku xde leceh sebb esok competition kene tido awal nk perform, terus aku peluk dia,

 
" Apa nih bang?"

Haha dalam hati

 "alah normal laa type of rejection kau sebenarnye kau nak", 

so aku buat tak tau jek laat2 dye pon melayan, aku perasan suar dye ternaik mesti budak nih tak pakai underwear.

 
" Kenapa stim?" Tanye aku,

"SEDAP!! " 

tu je dia jawab hahha aku pon mcm org ngntuk disorong bantal laa terus ngap, aku mmg tak pakai underwear pon terus automatic naik bila tak de rejection dari dia *btw time F4 nih konek aku da sama besar dgn konek aku skrg* 

so ko bygkan budak F1 nye reaction bila aku suruh dia isap konek aku, terkejut dia nak pegang, tp aku agak dia nih mmg deep inside dia dah ad sikit bengkok sbb mmg dia terus isap konek aku, haha aku tak silap pilih orang. Isap punye isap aku pon da naik gersang aku mintak nak fuck dia, soklan dia cuma

" kat sini ke bang?"
" Tak laa jom masuk bilik kt dewan tuh" jawab aku.

Masuk2 aku tak de lengah sebab time tu dah pukul 1pg, aku jilat2 sikit bontot dia perghh mmg wangi gila makin horny aku dibuat nya, dgn cuma berbekalkn air liur sbgai pelincir aku sumbat konek aku dlm lubang dye, mmg ketat gila, maybe nih first konek dia dpt aku rasa sbb ketat sngat smpai bila once dah masuk aku rasa kemut dye mcm nak pecah konek aku. 

Dia ckp 

" bang sakit bang" 

sambil buat bunyi yang sgt mengghairahkn aku, buat aku tak tentu arah, aku pon start la mendayung. *Ini adalah first lubang aku dpat lepas aku jd bottom Daniel 2 tahun, rupenya fuck org sangap sedap*. 

Makin laju aku dgn dayungan aku makin Kuat Hakimi nih mendesah kesedapan mmg dia pandai melayan, macam posisi aku cuba sma mcm mana Daniel buat aku tu yg aku try kt Hakimi, dia cuma mngikut apa aku suruh, makin syg aku kat budak nih, haa ni nk bgtaw konek Hakimi nih pon boleh tahan besar, bg F1 aku rasa saiz tu mmg besar. 

So dayung punya dayung smpai basah baju aku sbb bilik tu tak de kipas lencun baju dgn peluh, Hakimi pon dah tak tertahan nak isap air aku, 

" bang laju lagi bang ahhh!" 

Aku rasa dia tak tahan  dah tu first time aku henjut lama2 aku pon cabut start lancap konek aku depan muka dia, sambil aku suruh dia jilat telur aku, sampai aku nak terpancut aku suruh dia hisap,,

 "ahhhhh!!" 

Aku terpancut dalam mulut Hakimi, terbatuk dia sbb air aku byk kot, mmg aku da 3 minggu tak pancut. 

Memang lega dapat pancut kat mulut dia, aku tanye

 " Adik tak nak pancut ke?" 

" Adik da pancut masa abg fuck adik td" jawab Hakimi, 

haha sedap sgt laa kot aku fuck patut ad rasa dye menggigil2 tadi 😂.  Da siap pakai baju kita org jalan balik bilik, 

dalam perjalan tu aku tnye, 

"sedap ke Kimi?",

 "sedap bang, abg mmg terbaik tak pernah rasa sedap mcm nih." 

Terukir senyum kt bibir dia, aku pon pelik seblom nih pernah main ke, rupenya dia cerita dulu dia pernah kene fuck dgn abg kandung dia, ciss no wonder dia nih steady mcm tak de pape, shit aku org kedua haha tp tak pelah masih ketat pandai budak nih jaga lubang. So since that aku slalu laa on dgn dia sampai laa hari terakhir sebelum dia balik untuk cuti sekolah sebab aku da nak SPM.

Dari cerita aku atas2 nih, tak de laa aku cuma main dgn org yg aku mention tuh, byk je side income 😂 haha cuma main actor yg betul minat and rapat je aku cerita ad je junior lain aku fuck sbb horny, pantang nmpk yg sedap aku terus try, terok btul zaman sekolah dulu, bukan nk blaja tapi nak fuck anak org jek 😂.
So result SPM pon kuar boleh la ku nye result cukup untuk aku sambung blaja, yelah keje kau pon main anak org jek bukan nak blaja sgt mana nak berkat 😂 so aku pon dapat laa sambung ke satu IPTA nih, tu ad cerita lain nnty aku sambung, yelah start ko jd gay nih mmg kemana2 ko akan cari jugak 💁🏻‍♂️.
The End

My First ExperienceWhere stories live. Discover now