heyy ik ben lisa<3 ben een leuke lieve meid!heb een leuk huis en eva woont bij mij!! ben 21 jaar en ben de beste beste beste vriendin van eva<3 k ben helaas nog single maar misschien komt daar nog verandering in in dit verhaal😉😜(ik krijg uiteindelijk een crush op robbie!!)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
heee ik ben eva een leuke lieve meid de beste beste beste vriendin van lisa<3 ik ben ook 21!ik woon bij lisa!k heb nog geen relatie maar hoef het niet persee maar miss komt het nog in dit verhaal!
(eva krijg uiteindelijk een relatie met matthy<3)
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Joooo rob hier (robbie) k ben 22 jaar k woon in casa del huts met de bankzitters en plaats ook yt videos! Samen met de bankzitters heb ik ook een yt kanaal met meer dan 500k abbonees en ben natuurlijk super knap😉😎( ik krijg een crush op lisa en hoop natuurlijk dat ze ook een crush op mij heeft✌)
------------------------------------------------------------------------------------------------------
joo matthy hier k ben 22 jaar woon in casa del huts met de bankzitters.ook vind ik het leuk om zelf videos te maken!! ben helaas nog single:( (matthy krijgt een crush op evaaaa)
_-----------------------------------------------------------------------------------------------
dan heb je milo raoul en koen nog maar met hoen gebeurd niet zoveel in het verhaal<33
-----------------------------------------------------------------------------
(Ik heb maar wat cijfers neer gezet met hun leeftijden dus ik weet niet of het allemaal goed is<333)
JE LEEST
verliefd op ibiza
Romancelisa en eva gaan in de vakantie naar ibiza. op een avond gingen ze naar de club en kwamen 5 nederlandse jongens tegen..maar lisa kon haar ogen van die ene knappe jongen niet afhouden..wil je zien hoe het verder gaat?? ga zeker dit verhaal lezen!