pov lisa:
................................................................................................................................................................
EVAAA WAKKER WORDEN! riep ik. JAHA K KOM ERAAN zei eef.
ik had al ontbeten dus was al klaar om te gaan maar dacht laat ik maar even een ontbijtje maken voor eva. eva kwam beneden met dr koffer in dr hand en een slaap kop. lekker geslapen? vroeg ik. k moest lachen want ze keek me aan alsof ik dood moest😂*uur later* klaar om te gaan!! We liepen met onze koffers naar de auto en deden ze in de kofferbak. We stapte de auto in en gingen ome Schiphol*aangekomen op Schiphol* we parkeerde de auto en liepen met onze koffers naar binnen*1 uur later* we zaten in het vliegtuig. Ik keek uit het raam en eva zat te slapen...voor ons zaten 5 jongens ze hadden best veel lawaai maar ik kon er wel om lachen.*aangekomen op ibiza* wow eef moet je dit weer zien😍 dit zie je niet vaak in Nederland haha 😂haha nee klopt zei eva😂👍we reden met de taxi naar ons hotel kamer en raad eens wie daar waren... Die 5 jongens die voor ons zaten in het vliegtuig🙌we hadden de sleutel gekregen en gingen naar ons hotel kamer. Het was een hele mooie grootte kamer😍*3 uur later* het is al laat zullen we ergens eten?? Vroeg eva. Ja lekker is goed! Dan maak ik me even klaar.*we maakten ons klaar* wauw eef wat zie je er weer mooi uit😍😍😍eva: Jij dan poehhh😍we liepen naar een restaurant en hadden lekker gegeten. Ik vroeg aan eva:zullen we naar die club daar? * ik wees naar een club recht voor het restaurant* jaaaa is goed zei eva. *we liepen er naar toe* het zat bom vol met allemaal mensen. Laten we ff naar de bar gaan....
Pov robbie:
We waren al aangekomen in het hotel en hadden al gegeten dus we gingen naar een club.
Ey matthy zullen we wat drinken halen? Joo is goed zei matthy. We liepen naar de bar. We bestelden 2 biertjes. We stonden naast twee dames maar kreeg me ogen maar niet van dat ene meisje af ze was beeldschoon😍🤤in eens riep matthy ja toch rob?? Huh wat? Matthy moest lachen want die had het door.in eens vroeg dat mooie meisje .Lena :hey! hoe heet je? ik zei hee k ben robbie jij?Lisa: ik Lisa ! aangenaam:) iedereen had zich even voorgesteld.ik kreeg alleen maar vlinders in me buik van haar..
.*1 uurtje later* we hadden best veel op dus waren niet helemaal 100 maar dat kon de pret niet bederven! oppeens pakte lisa men hand en nam me mee ze liep naar de dans vloer en begon met me te dansen. even later keek ze me diep in me ogen aan en zag ik hoe knap ze was. ik kreeg een glimlach op me gezicht en zij ook. het was half 4 we gingen naar huis.ik vroeg of ze bij me wou slapen en dat wou ze!pov lisa:
rob vroeg of ik bij hem wou slapen en dat wou ik! ik was helemaal blij en verliefd op die jongen!! eva en matthy waren deze avond ook wel close dus eva bleef bij matt slapen. kut ik ben me kleren vergeten😬 ooo maakt nie uit ik heb wel een voetbal pakje voor je zei rob. Awhh bedankt ik gaf hem een knuffel. Ik had me make-up eraf gehaald en ging in bed liggen. Even later kwam rob erbij liggen. Ik ging dicht bij hem liggen want had me nog nooit zo vertrouwd gevoeld bij een jongen.uiteindelijk viel ik in zijn armen inslaap😘😴
Hey heyy dit is me eerste verhaal!! Ik hoop dat jullie het leuk vindn🥰😊deel 2 komt er zo snel mogelijk aan😘 xx mij
JE LEEST
verliefd op ibiza
Romansalisa en eva gaan in de vakantie naar ibiza. op een avond gingen ze naar de club en kwamen 5 nederlandse jongens tegen..maar lisa kon haar ogen van die ene knappe jongen niet afhouden..wil je zien hoe het verder gaat?? ga zeker dit verhaal lezen!