"sweet moment"

637 25 5
                                    

Blackpink is a revolation...
Blackpink world tour concert ထိုင်းနိုင်ငံဘန်ကောက်မြို့သို့ရောက်ရှိလာချိန်မှာfanတွေticketအသီးသီးတွေဝယ်ကြတော့ အကုန်sold outဖြစ်သွားပြီးနောက်ဆုံး concertနေ့ကိုရောက်လာခဲ့ပြီ
ကဲ..အဓိကဇာတ်ကောင်လေးဖြစ်တဲ့တစ်ယောက်ကတော့ concertကွင်းကြီးထဲကိုအရင်ဆုံး ရောက်လာခဲ့တယ့်..win metawin

တီးး..တီ..တီး(ဘာမှမဟုတ်ဘူး ဖုန်းမြည်သံ)

‌win: mickမင်းဘယ်ချိန်လာမှာလဲ.သင်တန်းပြီးမှလာမှာလား..မင်းရဲ့lightstickမင်းမှာလို့မင်းရဲ့အခန်းထဲကနေယူလာခဲ့ပြီးနော်မြန်မြန်လာ..

mick:ဟုတ်..အစ်ကို..သင်တန်းကအခုတော့မဆင်းသေးလို့ဆင်းရင်လာခဲ့မယ်..

win:အေးအေး..

mick:အဲ့ဆိုဒါပဲနော်..

A few moment later

တီးး..တီ..တီး(ဒါလဲဘာမှမဟုတ်ဘူး..မစ်ကလေးဖုန်းခေါ်တာ..)

win:ဟယ်လို..မင်းထွက်လာနေပြီလား..နောက်ကြနေပြီမြန်မြန်လာ..

mick:ကျနော်မလာဖြစ်လောက်တော့ဘူး..ဆရာကသင်တန်းဆင်းခါနီးပြောတယ်..မနက်ဖြန်examရှိလို့ဒီနေ့ညထိအချိန်ပိုဆင်းရမယ်တဲ့..

win:ဟင်..အဲ့တာဆိုလည်းငါတစ်ယောက်ထဲပေါ့..အေးပါကွာ ဒါပဲဒါပဲ..

ဂွက်..

ဖုန်းချပြီးwinသူရဲ့အိတ်ကို..mickရဲ့ခုံမှာထားပြီး..ပွဲစချိန်ကိုစောင့်ခဲ့တယ်..

bright:ဟူးးမောလိုက်တာ..

အခုလဲအဓိကဇာတ်ကောင်လေးရောက်လာပြန်တယ်..

winအသံကြားရာဘက်ကိုလည့်ကြည့်တော့..brightကိုတွေ့ကာ..စိတ်ထဲတွင်တွေးမိတာလေးတစ်ခုကတော့..

*အဟိ..ချောလိုက်တာ..*

brightကwinရဲ့အိတ်ထားထားတဲ့ဘေးခုံလေးမှာနေရာကျသည်..

ကဲ..ပွဲစလို့လာပါပြီ..

blackpink in your area...
..........................................

အားလုံးကlightstickလေးတွေကိုင်ပြီး..ဝှေ့ယမ်းနေကြတဲ့အချိန်brightတစ်ယောက်lightstickမပါလာခဲ့ပါ..(i am forgetful boyလေး😅😅)
brightသူ့လက်ကိုသာဝှေ့ယမ်းကာ..သီချင်းသာ လိုက်ဆိုနေမိသည်..winတစ်ယောက်bright lightstickမပါတာကိုတွေ့တော့..သူနဲ့မသိပေမယ့်..blinkအချင်းချင်းကူညီပေးလိုက်မယ်ဆိုပြီး..winbrightကိုစကားစပြောကာ..

"sweet moment"(one shot)Where stories live. Discover now