So guys back with the new chappy.....
Broking the hug veeranshu just wiped off bani's tear and spoke trying to clam her down .... Bani was stilll sobbing and breathing heavily.......
V: Bani...... Bani relax clam down breath sweetheart..... meri taraf dekhooo........
B: Vee... Veeranshu .......
V: Haan main yahi hu... tumharee saaath .... Tumhare passs sab theekh hai ... everything is fine...... ssssh shant hojaooo
rubbing her arms...... and hugging her again
But she was still shivering and mumbling in fear .........
V: Bani..... Sweetheart please clam down sab theekh hai ........
Bani just brust out crying again and hugged veer even more tightly..... Cuz she was still on the same truma fear was overpowering her emotions...... Trying to clam veer to reciprocate the hug with much warmth......
Zain : Bhai..... aap theekh ho naaa....
V: Haan iam fine .... dheeraj aur tu jaldi gaadi nikal kar ready rehnaaaa... main ....Bani ko lekar ayaaaa...
D: Ok Tu dhayan rakh ..... Chal zain. ...
saying this the duo walked out of the place ....
V:Hey Bani tum theekh ho .... you fine ....
B: I don't know Veeranshu....... mujeh lagaaaa aaj ... main .....
V: sssh ! Mene kyaaaa kaha thaaa tumsee jabtak main hu .. tumheeee kuch nahi hone dungaaaa...
B: Thank-you again Veeranahu .... Tum ... meri do baar jaan .... bachayi pata nahi agar aaj .... tum aate nahi toh ...
V: Main kyu nahi aataaa bhala .....agar aap dil o jaan se kiskoo Chate ho toh... uskaa dil aapse judaaaa hotaaa hai hainaaa...... toh mujeh tumhare dil nee bata diyaaaa..... Heart to Heart connection joh hai sweetheart........ Aaab tum bhi haaan bol he dooo....Bol do ki jaise tumheee dekhar mere dil main ting ting ting karkeee ghanti bajtaaa hai tumhare dil main bhi waise he ting ting karkeeeee ghanti bhajti hainaaaa.....
B: What ! Now you stop being cheesy ok .......and just shut up
Broking the hug and hitting lightly on his chest .......
V: ouchh....... ! Aur yeh kyaaaa hug tod diyaaaa main enjoy kar raha thaaaa...... yaaar sadlyf .....
trying to hug her again. ......
B: Stop it veeranshu........aur Mere yahaaaa Heart hai koi ghanti nahi .... joh ting ting. ....karkeeee bhajegi samjheee...... soo tum chup raho .... and tum theekh honaaaaa....
V: Ayeeee Hayee.... Mere sweetheart ne meraaa haal puchaaaaaa toh main theekh kaise ho saktaaaa hu...... sweetheart...... kahi main Khushi se maar naaa jaau on the spot........
YOU ARE READING
DESIRE (vani )FF ON HOLD
FanfictionHe is a serial physco killer kills people for thr sake of money Gang leader of his gang Has fallen in love with the girl love at first sight she is a normal middle class girl works in a cafe lives alone unknown of the fact that someone desire he...