▫️Ön izleme▫️

1.7K 77 13
                                    

....

Patron denen adam önümüzde bir sağa bir sola dönerken içeriye koşarak biri girdi ve bişeyler diyip çıktı. Yakasını düzeltip ciddi duruşa geçen patron ile aynı anda tekrar kapının açılma sesi duyulmuştu. Nefes? Nasıl alınıyordu yada o neydi? Kalbim göğüs kafesimi dövercesine çarpmaya başladığında ne olduğunu kestiremedim. Neydi bu? Neydi bu duygu karmaşası?

Kafamızı eğdiğimiz de topuk sesi yankılandı bekleme alanında. Her adımında kalbim yerinden fırlayacak raddesine geliyordu. "Kafalarınızı kaldırın!" sesli bir şekilde konuşan patron ile kafalarınızı kaldırdık. Etraf bir anda soğumaya başlamıştı yada bana öyle geliyordu.

"Hoş geldiniz efendim." patron gelen kişiye elini uzattığın da eli havada kalmıştı. Gülümseyip mors olan yüzüne bakmaya başladım. Öyle insanları aşalamak ile olmuyordu. Kadın ise sanki o yokmuş gibi etrafına bakıyordu. Yüzünü daha ayrıntılı incelediğimde simasının bir yerden tanıdık geldiğini hatırladım ama imkanı yoktu. Kadın sırayla baştan sona göz gezdirdi. Bir saniyeliğine göz göze geldikten sonra bakışları yanımda ki adama kaymıştı fakat bu kısa sürdü kaşlarını çatarak tekrar bana baktığında ellerimi sıktım.

Gözlerini kısıp dikkatli incelediğinde yanındaki adama birşeyler demişti. Adam kafasını sallayıp patron denen adama birşeyler demiş ve o da kafasını sallamıştı.

Bu gecenin kurbanı bendim.

....

Başlama tarihi: 14.11.2021

NyksAda

İyi okumalar✨

EmsayeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin