Anahtar Deliği

24 2 0
                                    

Arabamla kaza yaptığıma inanamıyorum.Yola çıkan o köpeği nasıl görmemiştim.

Geceyi geçirecek bir yer bulmam gerekiyor.Yoksa soğuktan donacağım.

Derken uzakta bir ışık belirdi ve sis azaldı.Küçük bir ev vardı.Yürümeye başladım.Eve ulaştığımda kapıyı çaldım.Yaşlı bir çift kapıyı açtı.

"Bir gecelik konaklanacak yeriniz var mı?" diye sordum.
"Evet delikanlı, üşümüş görünüyorsun.Biraz sıcak bişeyler içmek sana iyi gelecektir."

"Sağolun bayım bu iyiliğinizi unutmayacağım"diye karşılık verdikten sonra içeri girdim.

Mutfakta yaşlı bayan çay ısıtıyordu. kafamı sallayarak merhaba işareti yaptım.Çayımı içtikten sonra odama yöneldim.Koridorda bir kapı daha vardı.Bu kapıda kimin yaşadığını sordum.Küçük kızlarının yaşadıklarını söylediler.Ama girmemi istemediler.

Ben kızın cezalı olduğunu düşünüp odama girdim.Gece tuvalet için kalktığımda kapının deliğinden içeri baktım.Bir kız sandalyenin üstünde oturuyordu.Bir şey demeden geri yattım.

Sabah olduğunda gitmek için dışarı çıkmadan önce kap deliğinden bir daha baktım.Sadece kırmızıydı.Şaşırmakla birlikte dışarı çıktım.Ve yaşlı adama o odaya niçin girmemem gerektiğini sordum.

"O odada geçen yaz ölen kızım yaşıyordu, yanına gittiğimizde bilekleri kesilmişti ve gözleri kıpkırmızıydı."

Korku HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin