ILK ASK

94 3 0
                                    

İlk defa böyle bir sey hissediyordu neydi bu his gercek askmiydi acaba onu gordugunden beri icinde kelebekler ucusuyordu hastaligini bile unuttu derken annesi seslendi o seslenmeyle kendine gelen aslı annesini takip ederek odasina yerlesmeye basladi. Kafasinda hala o cocuk vardi. Kimdi o adi neydi kac yasindaydi ve oda benim gibi burdami kalacakti acaba bir daha gorebilecekmiydi diye dusunup durdu. Kiyafetlerini dizdikten sonra aynaya gecti ve saclarina bakti cok azalmisti ve git gide dahada azaliyordu bu sirada doktoru iceri girdi ve ona bu süreçte yasiycaklarini bedeninde ne gibi degisiklikler olucagini anlatti. Kendini zor tutan asli doktor odadan cikinca hungur hungur aglamaya basladi. Daha 17 yasindaydi ve hayallerinde bu yoktu. Annesi onu teselli etmeye calisiyordu ama ne dese bostu daha fazla dayanamayip odadan cikarak kocasina sarilarak agladi. Ilk tedavi 1 saat sonra baslayacakti. Asli hazirlanip doktorunun yanina gidiyordu ama cok susamisti kantinden su almaya gitti ve o cocugu gordu ne yapipta adini ogrenebilirdi diye dusunmeye basladi. Dusunurken su almak icin yurumeye devam ediyordu o dalmis yururken cocuga carpiverdi Asli cocuga carptigini farkedince napicani sasirdi kekelemeye basladi. Cocuk onun kizardigini gordu ve hafifce gulumseyip gitti. Asli cocuga dahada aşık olmustu. Suyunu alip doktorun yanina cikti. Doktor ona birseyler anlatirken Aslinin hala aklinda o cocugun gulumseyisi vardi kimdi bu cocuk derken doktorun asliya iki kere seslenisiyle irkildi. Doktor Asliya kemoterapi uygulanacigini ve saclarinin tamamiyla dokulucegini soyledi Asli cok uzulmustu. Odasina gitmek istedigini soyledi ve ordan ayrildi. Odasina girip yataga atti kendini ve telefonuna bakti. Butun arkadaslari ogrenmis olmaliydi yoksa Aslinin telefonunda bu kadar cok mesaj olmazdi. Hicbirini okumadan telefonu kapatti ve uykuyadaldi.

Hayatın BilmecesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin