BTS üyelerinin hiçbirinin LGBT üyesi olmadığını doğrulayabilirim, Infact çoğu yoğun programlarına rağmen çıkıyor.2.Eskiden bir bts üyesi ve bir Gfriend üyesi, Gerisi sadece gerçekten iyi arkadaşlar.Bighit, jin ve suga'nın gelecek yıl askere gitmesi nedeniyle gelecek yıl daha fazla grup yapacak, çok yetenekli bir kız grubuyla çıkış yapacaklar.Gfriend üyelerinden bazıları ırkçıTXT çok yakın değil, ancak son zamanlarda daha da yakınlaştılar TXT üyelerinin hiçbiri şu anda bir ilişki içinde değil.V idol hayatından bıktı, onu anlıyorum, Armies ona sigara içtiği için kızdı?? Bu yüzden BTS size asla bir şey ifşa etmeyecek.Jungkook bir sürü kızla çıkıyor. Kadınlardan korkmuyor, hatta insanlar bunu söyleyince ve onu bebekleyince sinirleniyor.RM evliliği doğru değil, Bu sadece bir çift yüzük, Kız arkadaşını ortaya çıkarmak istiyor ama şu anda rahat hissetmiyor.BTS üyelerinin hiçbiri bir blackpink üyesiyle takılmadı, Evet, Lizook gerçek değil, Rosekook, jinsoo veya taennie de değil.BTS, idol olmayanlarla daha çok ilgileniyor, özellikle jin, v, suga ve taehyung.BTS üyelerinden biri, (2027) sözleşmesi bitmeden gruptan ayrılabilir.Jin evliliğini askere gitmeden önce veya askerdeyken açıklayabilir, şu anda kız arkadaşıyla ciddi bir ilişkisi var, askere gitmeden önce onunla evlenmeyi planlıyor, bu yüzden şaşırmayın ve onu destekleyin!!~Taehyung ile hayran dedikodusunu hatırlayın, Evet, Çıktılar, Büyük hit yalan söylese ve sadece arkadaş olduklarını söylese de, fotoğraf çekimlerine ve etkinliklerine bile geldi.. Ama ayrıldılar.Kai, i*zone'dan Wonyoung'a aşıktı, yine de onu fark etmemişti.Jin bu yıl aktör olarak çıkış yapmak istedi ama büyük başarı ona izin vermedi, çok sinirlendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SASAENG DIRTY SHEETS
FanfictionBu hikayedeki Sasaeng dedikodularının 90% onaylıdır.Ltfen hakaret etmeden yorum yapın.