3.

14 2 0
                                    

A dübörgő zene üvöltött a fülemben, a dísztermet betöltötte az a jellegzetes partihangulat ami a legtöbb partit jellemezte. A lila sárga és kék fények egyre csak villogtak a plafonra helyezett partilámpákból, miközben a felső négy osztály tagjai egy ütemre táncoltak.

-Elmegyek egy italért, ez nekem itt nagyon hangos!
Kiabáltam a három barátnőmnek, akik láthatóan teljesen a parti sokkhatása alatt voltak.
Kiverekedtem magam a tömegen keresztül a disztermből az aulába, ahol csak alig pár ember lézengett. Odamentem az italospulthoz, és magamhoz vettem egyújabb pohár pezsgőt, miközben visszaindultam a díszterembe.
Éppen a pezsgőmet kortyoltam, amikor valakinek nekiütköztem. Igen. Megtanulhatnám végre, hogy nem a legjobb ötlet itallal a kezemben járkálni...
A pezsgő az előttem lévő srác pólójára ömlött, én meg csak egy másodperc röredékkel később vettem észre azt, hogy Bendegúzra öntöttem a pezsgőm.

-úristen! Bocsánat!
Kezdtem mentegetőzni, habár tény hogy csak én lehetek akkora peches, hogy pont a kiszemeltemet öntöm le pezsgővel.

-semmi baj. Elmegyek, leöblítem.
Válaszolta lazán.
-Alíz ugye? Jól tudom a neved? Még nem sokszor beszélgettünk.
Ereszt meg felém egy félmosolyt.

-igen. Te meg Bendegúz.
Mondom a nyilvánvalót.
-elkísérlek leöblíteni a pólód. Sajnálom hogy leöntöttelek. Ügyetlen voltam.
Mentegetőztem.

-Gyere.

Mondja, majd már indulunk is a mosdó felé.

XxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxX

Bendegúzzal beérünk a mosdóba. Ő pedig egy laza mozdulattal lekapta a pezsgőtől átázott pólóját, ezzel megvillantva kidolgozott kockás hasát.

-Eddig, hogy tetszett a parti?
Kérdezte, ezzel kizökkentve engem a kockái tanulmányozásából.

-nagyon jó aaaa hangulat.
Mityogtam valamit zavaromban.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 14, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

HIGHSCHOOLWhere stories live. Discover now