Cucumber Breakout

36 1 0
                                    

După 3 săptămâni de futai cu Burghiu și scăparea săpunului fiecare dimineață, am amenințat un paznic că o să mă împușc cu pistolul de la pufuleți în coaie, judecătorii au constatat că suntem nevinovați așa că ne-a lăsat să plecăm. Am aflat din sursele mele ( un aurolac ) cum că rromul nostru Cucumber a fost capturat de pirați și trimis în Insulele Băicoaie la produs. Așa că am mers pe monociclu cu Burghiu și Zebră spre Insulele Băicoaie. Odată ajunși acolo, mi-am desfăcut o sticlă de Fanta Mednes și am început să beau. Spre seară, ne-am uitat la documentare despre supraviețuire cu Bear Grylls, așa că am făcut un cort din coaiele lui Zebră, niște frunze și sticle de Fanta Mednes. ( goale, evident )
A doua zi, am trimis-o pe Burghiu să cerceteze zona dar a găsit niște băștinași și le-a făcut un top quality blowjob. După ce Burghiu a terminat de suflat în cimpoi, băștinașii au tăiat-o cu unghiile de la picioare și au mâncat-o. În fine, eu și cu Zebră am pornit spre singurul vulcan al Insulelor Băicoaie, când l-am zărit pe Cucumber. Avea cătușe la mâini și o banană în buric. Cât de sadici pot fi băștinașii... Mă rog, l-am luat pe Cucumber și ne-am întors cu monociclul în România.

Sunt un mic jegosUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum