Joelin pov (aika ennen umk:ta)
Oli perjantai aamu ja no tänään oli treenit tehtiin uutta musaa oltiin päästy umk:hon js me tehtiin sinne biisi sil ei oo viel nimee.. umk:hon on joku kuukaus.. varmaa tänää tehään se loppuun ja päätetään nimi..
Saavun vihdoin studiolle ja kujlen vain kuin niko sanoi "Dark Side!" "Mistä puhutaan" kysyn samalla kun ojenan nikolle red bulliaNikon pov:
Joel oli tullut paikalle joten oli siks vittuila sille "Nii sun nimi in nykään Dark side" "no mitä hit-" Joel ei ehtinyt sanoa sanaa edes loppuun ennen kun Aleksi oli raahamassa häntä keittiöön no olin ilkeä ja menin vakoilemaan tiedän sen oli väärin mutta oli ihan pakkoAleksin pov:
Vedin Joelin keitöön huomasin että niko satalkasi meitä mutta hän tiesi mistä on kyse ajatelin kertoa vihdoin tunteistani joelille "Joel.." aloitan "Niin??" Joel katsoo minu hämillään "m-mä.. hoidan tän toisella tavalla.." "okei?" Joel sanoo epäilyttävän kuuloisena suutelen tuota blondia "Joel.. anteeks ei olis pitäny" lähen kävelee pois päin pääsen noin puoleen väliin matkaa kunnes tunnen käden joka vetää minua blondi takanani suutelee minua..
JOELIN POV:
Suutelun jälkeen poikien "vittuilu" alko "UUU" kaikki sanovat yhteen ääneen "Turvat tukoon ootte vaan kadeja ku teil ei oo ketään!" "Itte asiassa on mulla" Niko sanoo "Nii Porkoa ei lasketa ootte pussannu aina keikoilla" en huomannut kun Aleksi lähti vittu koko rakenukseseta Tommi oli lähtenyt tuln Mustan pörrönpään perään joten anoin olla ja jatkoin Nikolle kinaamistä "Vittu me tehään se fanien takii!! Ja mul on vitti min-" Niko keskeytetään suutelmammalla no vittu tottakai se oli Joonas "Mä tiesin Niko nyt sä kerrot mulle ooteko sä js minnä eronnu ton sun ja Joonaksen jutun takia?!" "joo.." Niko sanoo ja alkaa itkemään tieisn että tein väärin mulle tuli sika paska fiilis..
YOU ARE READING
Joleksi || Blind Channel
ActionTein sitte kommanen kirjan aktiivisin kirja tulee olee Jiko || blind channel mut koitan tehä kaikkii kolmea!