varautukaa tää on outo luku😭
Jonskun pov:
Joelin tila on ollu saman lailen nyt 3vk (eli sen tila on huno) luulen jo et se on kuollu mut lääkärit väittää et se heräis viel henki. se on delannu miten sen sais muka enää henkiin mulle soitetaan sairalasta luulin et se liittyy Joeliin mut ei se olikin Nikosta.. sain tietää et Niko on sairaalassa en edes tiedä miks hetken päästä mulle soitetaan uudestaan..
klo 20.00
seison sillan kaiteelle Niko ja Joel on kuollu mitä järkee olla enää elossa saatana joo mä vaan hyppään hyppään sillalta alas kunnes kuulen nikon äänen
"Onks se kuollu?" Niko kysyy näemmä muilta pojilta "mitä nyt niko?" Kysyn tuolta "se heräs!" Niko sanoo "Joel Niko?" Katson heitä ihmeisään "Mitä" Joel ja Niko sanoo samaa aikaa "Ootte elossa" "Joo miks ei oltais" niko kysyy "mut vastahan mä sain puhelun mis kerrotiin et ootte kuollu- hetkinen missä mä oon" kysyn "No siis sä menit 12.12.21 nukumaan ja sit et heränny enää.." Joel sanoo "mikä päivä nyt on?!" Kysyn "32.2.22.." "MÄ NUKUIN MELKEEN KOLME KUUKAUTTA!?" huudan "Joo.." Tommi sanoi "Ainii Niko"
"Mitä" "Hyvää hyvin myöhäistä syntymäpäivää" sano tuolle ja halaan tuota "Tack" Niko sanoo "Mitä on tapahtunu tän 2kk-3kk aikana?" kysyn "Keikoja arvaa kuinka paljon on ollu selitetävää faneille miks et oo ollu keikoilla ne fr luuli et oot kuollu yks jopa huus "keikat on perseestä jos joonas ei oo tääl" mä en tajuu fanei" Aleksi sanoo "ALEKSI!" huudan "Joo just se" Aleksi sanoo "Where is olli??" "se ei päässy tulee:("
--
päivitän tätäki nyt vähä tälee neljältä ku herätys olis 11 mut Gnnn🖤🖤
YOU ARE READING
Joleksi || Blind Channel
ActionTein sitte kommanen kirjan aktiivisin kirja tulee olee Jiko || blind channel mut koitan tehä kaikkii kolmea!