Dünyayı Kim Yönetiyor - Who Gets The World
且试天下
Qie Shi Tian Xia
Karakter tanıtımı - Lanxi - Son Part
"Huh! Neden? Korkuyor musun?" Han Xuanling, onun sadece korktuğunu düşünerek onun ifadesine baktı.
"Hayır." Feng Xi başını salladı, ona biraz sempatiyle baktı, "Yaşlı adam Han, Hei Feng Xi'yi nasıl davet ettin?"
"Prens Feng önceki gün Ruan Şehrine geldi. Vazgeçmedi, bu yüzden Han'ı ziyarete geldi. Yaşlı adam bu seçkin misafiri karşılamalı." Han Xuanling, Feng Xi'ye baktı, "Bai Fengxi, yapma cesaretin varsa kaç!"
"Haha...Nasıl kaçabilirim." Feng Xi çok komik bir şey duymuş gibi güldü. Güldükten sonra Han Xuanling'e baktı ve kendi kendine konuşuyormuş gibi iç çekti. Yaşlı adam, biliyor musun?"
"Huh! Seni vebalı yaşlı kadın, kendine onu göndermenin zor olup olmadığını sor!" Han Xuanling, Feng Xi'ye acı acı baktı, eğer gözlerindeki ateş insanları öldürebilecekse, Feng Xi o anda kemiklere ve küllere dönüşmüş olmalı!
"Hey, Veba Tanrısının kim olduğunu bile söyleyemem. Bu güne kadar nasıl yaşadığını gerçekten bilmiyorum." Feng Xi hafifçe iç çekerek başını salladı.
Onlar konuşurken garsonu bahçenin kapısından içeri girdiler.İkisi de 14 veya 15 yaşlarında, temiz ve güzellerdi ve tıpatıp aynıydılar.Her ikisi de ellerinde bir paket tutuyorlardı.
İki garson bahçeye yürüdü ve bir seğirme oldu.
"İkinizin kibar olmanıza gerek yok, peki ya Usta Feng?" Han Xuanling aceleyle yanıtladı.
Beklenmedik bir şekilde, iki çocuk ona bakmadı. Bunun yerine, yüzlerini Feng Xi'ye çevirdiler ve bir ağızdan, "Oğul yüzünü temizliyor, üçüncü suyu kullanıyor, lütfen bekleyin."
İkili dedikten sonra yerdeki beyaz kahramanlar "Siz gidin oğlum geliyor" diye bağırdılar.
Ses kesilir kesilmez ikisi ellerini hareket ettirdi, ancak onların parkta hızlı ve çok hızlı hareket ettiklerini görünce, Beyaz Krallık'ın bazı kahramanları hemen kendi başlarına kalktılar, bazıları onlar tarafından kenara itildi ve masalar, sandalyeler ve kaseler hepsi tekmeleyicileri tarafından alındı. , Hemen bahçede bir açık alan açıldı.
Mekan boşaltıldıktan sonra ikisi bir maun sandalye ve bir sehpayı hareket ettirdi, ardından ilgili paketlerini açtı, biri bir çırpma teli çıkarıp sandalyeleri ve sehpayı fırçaladı, diğeri ise sandalyeyi brokar bir minderle örttü. bir zümrüt fincan uzattı, bir diğeri yeşim çömlek uzattı; biri fincanın kapağını açtı, diğeri çay döktü, çay hala buhardaydı.Hareketleri çok hızlı ve hünerliydi ama bir anda tamamlandılar.Bunu yaptıktan sonra geri gittiler.Bir süre sonra tekrar geldiler ama büyük sandalyenin altına kadar kırmızı halıyı serdiler.İşlerini bitirdikten sonra her şey, sandalyelerinin önünde hareketsiz kaldılar.
Bunu yaptıklarında, Han Xuanling dahil tüm kahramanlar şaşkına dönmüştü ve bilinmiyordu.Feng Xi de yüzünde bir gülümseme veya alay gibi ifadelerle sessizce izledi.
Herkes bir süre bekledi ama yine de Kara Nefes'in ortaya çıktığını görmediler.Han Xuanling bile sormak istedi ama iki garsonun sessiz görünüşünü görünce tekrar yutkundu.
"Ahhh..." Feng Xi esnedi ve sonra yüzünü çarptı ve yüksek sesle dedi, "Kara tilki, içerden çıkmazsan, cildini soyarım!"
"Kadın, her zaman çok kaba olacaksın."
Net ve parlak bir ses yumuşak bir şekilde çıktı, sanki bir yeşim halkası çalıyormuş gibi, net ve mutlu, çok kolay, sakin ve zarif.
Ses kesildiğinde, bahçenin kapısında, saçları beyaz yeşimden bir taç ve alnında siyah yeşimden bir ay olan genç bir oğul belirdi.Geniş siyah brokar bir cübbe giymiş, beline beyaz bir kemer takmış, ve güzel bir yeşim taşından oyulmuş yakışıklı bir yüz, zarif ve yavaş bir gülümsemeyle, kırmızı bulutun üzerine çok yavaş bir şekilde adım atarken.
Kahramanlar bu kişiye baktılar, hep bir ağızdan düşündüler: Böyle bir kişi, beyaz yeşim düzenin, jasper'ın karo ve mercanın duvardaki kristalin perdesi olduğu Ruizhu Sarayı'ndan çıkmalıydı! Ancak böyle bir insan dünyayı hareket ettiren kara bolluk olabilir! Sadece böyle bir insan dünyadaki Dört Büyük Üstadın "en zarif"i olmaya layıktır!
Arkasını dönüp Bai Fengxi'ye tekrar bakan birine benzemiyor ama uzun beyaz saçlı adamı bahçede sanki lotus esintisi içindeymiş gibi durduğunda gördüğünde yüzü rahat ve kontrolsüzdü ve aniden böyle hissettim. Bai Fengxi de eşsiz!
Siyah giysili adam Feng Shi sandalyeye oturdu, sol elini hafifçe kaldırdı, soldaki Tsing Yi garsonu çay fincanını elinde tuttu, çayın kapağını kaldırdı, nefes aldı, ve tadına baktı. , Bir an sonra başını salladı ve şöyle dedi: "Kalın, Zhong Li, gelecekte üç tane daha az çay yaprağı koyacağım."
"Evet! Genç Efendi." Sağdaki garson Zhong Li aceleyle başını eğdi ve yanıtladı.
Feng Shi bardağın kapağını kapattı ve soldaki garson aceleyle çay bardağını alıp sehpanın üzerine geri koydu.
Belli ki bahçede yüzlerce insan var, ama hepsi sessiz, hepsi onu dikkatle izliyor. Sadece bu gencin sözlerinin ve davranışlarının, ancak tükenmez zarafet ve savurganlığın, insanları izlemekten keyif aldığını hissediyorum. Yapabilirim' Dayanmayın ve onu rahatsız etmeye cesaret etmeyin.
Sonunda Feng Xi herkese baktı ve herkes sadece kalbinde bir "patlama"hissetti. Bu genç adamın gözleri çok parlaktı, sanki kalbindeki en karanlık yer de böyle bir bakışla aydınlanmış gibiydi.
"Kadın, seni görmeyeli uzun zaman oldu." Breath of Life'ın gülümsediğini gördüm ve yüzündeki ifade çok mutlu görünüyordu ve gözleri dümdüz karşıya bakıyordu.
Herkes onun bakışlarını izledi ve Bai Fengxi'nin oturmak için bir sandalye aldığını gördü, ancak Feng Xi'nin dik ve zarif duruşuyla karşılaştırıldığında, sandalyenin arkasına yaslanmış, gerçekten hiç görüntüsü yoktu. yerde, bir çift bacak düz bir şekilde başka bir sandalyeye uzanmış, ancak bir çift göz kapalı, ifadesi çok uykulu görünüyor.
Bereketin çağrısını duyunca tembel tembel gözlerini bir yarık açtı, sonra uzunca esnedi, kollarını gerdi, beline esneterek dedi ki: "Kara tilki, bu zahmetli şeyleri her yaptığında uyumam için yeterli, zaman kaybı!"
Sözlerinin ve davranışlarının zarif olmadığı belli ama herkes bunu çirkin ya da kaba bulmuyor, sadece çok doğal ve doğal olduğunu düşünüyorlar ve sanki böyle olmak için doğmuş gibi bir rahatlık var. .
"Kadın, seni bir yıldır görmedim, hala fazla büyümedin." Breath pişmanlıkla ona baktı.
Feng Xi aniden sandalyeden doğruldu ve yüzündeki tembel ifade kayboldu.Bacaklarını uzatır uzatmaz, ayaklarının altındaki sandalye hafif bir rüzgarla Fengxi'ye doğru uçtu ve patlama son derece şiddetliydi. Çabuk, yine de dedim ki: "Lütfen, bir adım ve soyadım var. Bana uzun ya da kısa deme. Anlamayanlar senin kadının olduğumu düşünüyor. Aynı isme sahip olmak çok talihsizlik. Senin gibi başkaları varsa eğer sadece ikiyüzlü tilkiler bir araya getirilse, bu gerçekten dünyanın en trajik olayıdır!"
Ama Fengxi'nin hala çok yavaş olduğunu görünce, dümdüz ileri uçan sandalyeye bakmadı ve sağ elini rastgele uzattı ve tehditkar sandalye eline sağlam bir şekilde yerleşti. sandalye oldu Ses çıkarmadan yavaşça yere düştü.
Bu iki seferden sonra herkes gizlice başını salladı ve kendilerine bu kadar rahat ve şık olamayacaklarını sordular.
"Sadece hatırlatmak istiyorum, korkarım bir gün böyle devam ettiğinde kadın olduğunu unutacaksın." Nefes ve kibarca dedi, sonra ona baktı ve başını salladı, "Benim kadınım ol, diş ...sen Böylesi hiç iyi değil!"
"Usta Feng." Han Xuanling bir adım öne çıktı ve hala "günlük yaşam hakkında dedikodu yapan" bu iki kişiye burada usta olduğunu ve ikisinin de fazla "kafasız" olmaması gerektiğini hatırlattı.
"Ah, eski kahraman Han, beni davet etmende ne var?" Feng Xi yüzünde samimi ve nazik bir gülümsemeyle Han Xuanling'e baktı, "Bai Krallığının kahramanlarını tanıyabilir miyim?"
"Genç Efendi Feng, Han'ın geçen gün sana
ne söylediğini bilmiyorum..." Han Xuanling bu "asil adamı" hatırlattı.
"Ah, anlıyorum." Feng Xi aniden fark etti, "Bai Fengxi'yi öğretmene yardım etmemi istiyorsun ve bu arada ondan yıllar boyunca senden aldığı tüm iksiri geri vermesini iste. iade et, altın yaprağa dönüştürüleceksin. !"
"Haha..." Feng Xi kelimeleri duyduğunda güldü, "İlacı kullandım. Altın yaprağa gelince, bir parça altın yaprağım bile yok yaşlı adam Han, abaküsün kayboldu."
"Ne yapabilirim, Yaşlı Kahraman Han?" Feng Xi, Han Xuanling'e utançla baktı.
"Bu da basit. Benimle yüzleştiği ve özür dilediği ve ellerini tuttuğu sürece her şey silinecek!" Han Xuanling Feng Xi'ye baktı, gözleri kızgınlıkla parladı, onu tek kişi olarak gördüğü için ondan gerçekten nefret ediyordu. Büyülü ilaç, Haoluo'yu akıllıca her yere sadaka vermeye götürdü ve bugün böyle büyük bir günde yüzüne zarar verdi!
"Vay canına! Çok acımasız!" Feng Xi ellerini kaldırdı ve dikkatlice baktı ve sonra figürü parladı ve Feng Li'ye geldi ve bir çift düz elle sordu, "Kara tilki, benimkini keseceksin. . Eller?"
"Hey!" Feng Xi önündeki ellere baktı ve aniden çaresizce iç çekti, "Bu hayatta ne kadar talihsizim, seni çok kötü bir ruh tanıyorum!"
Sonra ayağa kalktı ve Han Xuanling'i yere değdirdi.
"Cesaret etme! Cesaret etme!" Han Xuanling aceleyle cevap verdi, neden aniden ona boyun eğdiğini merak etti.
"Yaşlı Kahraman Han, onun için özür dilemek için mi buradayım?" Fengxi nazik ve kibar bir şekilde, yüzünde samimi bir ifadeyle söyledi. "İksirini zorla almış olsa da, hepsi insanları kurtarmak için kullanılıyor. Kişisel çıkar, Han ailesinin iyi erdemlerin birikimi olarak da sayılabilir. Neden eski kahramanlardan genç ve cahil davranışları için onu affetmelerini istemiyorsunuz?"
"Bu... o..." Han Xuanling hiçbir şey söylemedi, Hei Fengxi'ye hayır demeye cesaret edemedi ama Bai Fengxi'yi bunun için affetmek gerçekten zordu.
"Aldığı ilaca gelince, eski kahraman ne kadar olduğunu görecek. Onun adına sana nasıl ödeme yapabilirim?" Feng Xi devam etti.
Bu açıklama ortaya çıkar çıkmaz Han Xuanling'in kalbi yerinden oynadı.Onun kötü olmadığını bilmelisin, ama parayı çok seviyor ve bu nedenle tek ilaç ve tek ilacın kuralını koyacak.
Feng Xi onun ifadesine baktı ve kalbinin hareket ettiğini anladı ve sonra bahçedeki diğer insanlara bakmak için döndü: "Az önce tüm kahramanları gücendirdi, ama bu aynı zamanda onun cinsel oyunuydu. Sadece seninle şaka yapıyorum, lütfen. Kahraman cömert ve onu umursamıyor ve onun adına sizden özür dilemek için buradayım.
Davranışı çok beklenmedikti. Herkes, bir yüzyılda nadir görülen bir beyaz rüzgar ve kara nefes savaşını göreceğini düşündü, ama onun adına kabul ederdi.
Bahçedeki herkes aceleyle nezakete karşılık verdi.Dünyaya yayılan bu kahramandan böylesine saygılı bir hediyeyi kaç kişi alabilir biliyor musunuz? Herkes yüzünün aydınlandığını hissetti, dertleri yok oldu ve hepsi, "Kibar olmana gerek yok, kibar olmana gerek yok. Beklerken rüzgarın kadın kahramanını nasıl suçlayabilirim?" dediler.İçimden düşünmeden edemedim, işte kahramanca tavır bu! Sadece beyaz rüzgar ve kara nefesin neyle ilişkili olduğunu bilmiyorum? Neden ona hediye olarak ödedi? Onlara bakınca ne dost ne düşmandırlar.
Feng Xi, Fengxi'nin bu davranışları için son derece sıradan hissediyor gibiydi, sadece bir kenara çekilip soğuk bir şekilde, yüzünde şaşırtıcı bir gülümsemeyle izliyordu.
Feng Xi, "Madem ki çok sayıda insan umurunda değil, bugün şehirdeki Zuixianlou'da yüz sunak şarap ve kahraman hazırlamama ne dersiniz?" dedi Feng Xi tekrar.
Bu söz çıktığında herkes büyük bir gürültü kopardı ve hepsi çok heyecanlandı.
Ayakta duran ve Fengxi'ye yumruk tutan büyük bir grup insan gördüm: "İsimsiz bir insan olmama rağmen, bugün beyaz rüzgarı ve kara nefesi gördüğüm ve oğlum tarafından sarhoş olmaya davet edildiğim için şanslıyım. gerçekten şanslıyım! Bugün Zuixianlou'nun ziyafetinde, oğul beni zayıf bir yüzle ödüllendirecek, izin verin ev sahibi olayım, lütfen oğul ve kahramanlar sarhoş olsun!"
"Tamam!" dedi herkes: "Lütfen bana bir bak!"
"Tamam! Saygılı Nefes, Kader'den beter."
Feng Xi gülümsedi ve kabul etti, ama geriye baktığımda, Feng Xi'nin yüzündeki hafif gülümsemeyi bir an için yakaladım.
Feng Xi hemen döndü ve iki görevliyi işaret etti: "Size mi yoksa onun üzerine mi?"
İki garson, Feng Xi tarafından işaret edildi ve Fengxi'ye bakmaktan kendilerini alamadılar. Fengxi gülümsedi ve "Zhong Yuan, ona ver" dedi.
Soldaki garson, Zhong Yuan, paketten bir ayak uzunluğunda ve üç inç yüksekliğinde bir maun kutu çıkardı ve Feng Xi'ye verdi.
Feng Xi onu eline aldı ve kutuyu açtı.Bir süre bahçedeki herkes göz kamaştırdı.Kutunun içinde başparmak büyüklüğünde inciler, altından bir söğüt ağacı, akik ile oyulmuş bir dağ ve bir Buda heykeli vardı. kırmızı mercan Avuç içi, avuç içi büyüklüğünde bir zümrüt kristal parçası var... her parça son derece hassas bir hazine.
Herkes net olarak göremeden, Feng Xi kutuyu tekrar "pat" kapattı ve Han Xuanling'e yürüdü: "Yaşlı adam Han, bu kutunun içeriği 100.000 altından az değil. Senden daha önce aldıklarımı satın al. İlaç bugün bana bir şişe daha Zifu Tozu ve bir şişe Buddha Heart Hapı vermiyorsun."
"Bu... hepsi yaşlı adam için mi?" Han Xuanling iri gözlü baktı, kutuya baktı, Feng Xi'ye baktı ve sonra Feng Xi'ye baktı, o tereddüt etti. O aynı zamanda zenginlerin evi olmasına rağmen , bir süre ona pek çok nadir hazine gönderildi.Gözlerinin önünde inanamadı.
"Bunlar sanki ona önceki ilaçları ödemiş gibiyim, eski kahramandan onları kabul etmesini ve ona iki şişe daha ilaç vermesini istemeye ne dersin?" Feng Xi gülümsedi ve başını salladı.
"Evet... tabii ki!" Han Xuanling tekrar tekrar başını salladı ve elini sıkarak kutuyu Feng Xi'nin elinden aceleyle aldı.
"O zaman ilacı alacağım." Feng Xi gülümsedi ve ardından figür parladı ve o bahçede kayboldu.
"Evet." Han Xuanling başını salladı ve cevap verdi, aniden bir şey hatırladı ve sıçradı ve bağırdı, "Bekle! Bai Fengxi, bekle! Aman tanrım... ilacım... Yine acı çekeceğim. Hepsi yağmalandı! "
Onu Fengxi'yi kovalamaya kadar uçarken gördüm ve o hala onun sıkıntılı çığlığını uzaktan duyabiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Kim Yönetiyor - Who Rules The World - Qie Shi Tian Xia
Viễn tưởngHei Feng Xi yakışıklı ve zarif, Bai Feng Xi ise görkemli ve sınırsız. Siyah ve beyaz gibi zıttırlar ve yetenekte rakipsizdirler. Dövüş sanatları dünyasının savaş ve kaosuna yakalanan aşk çiçekleri, son on yılda kurban edilen kanın ortasında açmaya b...