Korkmamak için arkanıza yaslanın ve yanınıza birini almayı sakın unutmayın. Bu hikayeyi dinledikten sonra sakın kulaklarınızı kapatmayın yoksa her an birşey olabilir . Aslında herşey çok güzel gidiyordu ta ki o güne kadar... Çatıdan sesler gelmeye başlamıştı. Fakat yukarı çıkmaya korkuyordu evde tekti,ve daha 17 yaşındaydı. Bir cesurluk yaptı ve çıktı çatıya . Sadece eski bir ayna vardı . Arkasını döndüğü an ayna kırıldı . Sonra bir korkuyla arkasını döndü ve camın açık olduğunu farketti. Yine de korkusu hala dinmemişti. Birazda olsa içini rahatlatmıştı. Yavaşça aşağı inmeye başladı . Korkmamak için birşeylere uğraşmaya başladı. Televizyon izlemenin iyi bir fikir olduğunu biliyordu. Televizyonu açmak için doğruldu ; televizyon tuşuna bastı ve bir anda bebek sesleri gelmeye başladı,çok korktu. Ayrıca komşusuda yoktu , bir villada tek başına yaşıyordu. Sonra hızlıca telefonunu aldı ve başka şehirde yaşayan annesini aradı. Annesi telefonu açıp aniden kapattı. Ondan sonra kız birden kendini dışarı attı . Ormanın içinde tek başına yaşıyordu. Yine bebek sesleri gelmeye başlamıştı, bu hiç normal değildi . Ayrıca evinin yan tarafında da mezarlık vardı . Ve bu seslerin mezarlıktan geldiğini fark etti . Bir cesaret alıp mezarlığa gitti ve heryer birden karanlık oldu. Ve kız ağlamaya başladı . Sonra bir ses geldi arkasından ve korkuyla birden arkasını döndü . Arkasından birşey belirdi . Kız çığlık attı ve kaçmaya çalıştı tam kaçarken önüne çıkıyordu. Sonra birden çığlık attı ve havanın rengi açıldı. Korku içinde eve doğru koşmaya başladı. Ve eve geldi . Korkusunu dindirmek için kendine mısır patlattı. Sonra birden elektrikler kesildi ve televizyon yere düştü. Kız aniden odasına koştu odaya girdiği anda anne ve babasının ona hediye aldığı oyuncakları izleyip keşke annem ve babam yanımda olsa dedi ve oyuncak bebeği yere düştü . Kız çığlık atmaya başladı . Yorganı üzerine çekti 10-15 dk sonra korkusu dinmesede kalktı ve bebeği yerden kaldırdı bebeğin yüzü simsiyahtı. Kız kafayı yemeye başlamıştı . Azda olsa farkındaydı... Korku filmlerini çok fazla izliyordu ve bunlar gerçekti . Yanında olduklarını biliyordu . Ve bu sessizlik bu karaltı neydi; tabikide Semum'du...
Artık anlayın Semum neydi. Yattı , uyudu ve sabah oldu. Hala olayın şokundaydı. Kızın bir tane kedisi , bir tanede köpeği vardı . Bir sabah kedi ve köpeğin bulamadı. Ondan sonra dışarı çıktı ve aramaya başladı . Tabii yine yolu mezarlığa düştü. Neyse, bir cesaret alıp gitti mezarlığa . Orada bir çukur kazılıydı ve o çukurun içinde sürekli kedi ve kopegi yatıyordu. Ve yine oradalardı, fakat bu sefer yüzüstü yatıyorlardı. Onların yüzünü çevirdi ve sizce ne oldu . Çığlık koptu aman tanrım yüzleri kan içindeydi , ölmüşlerdi. Onların üstünü örtüyle kapatıp eve koştu ve sizce ne oldu ölmüştü, kendini asmıştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOVESAM PROSTPECT
HorrorHikaye tamamen ben ve arkadaşlarımın korktukları olayların birleşmesinden gerçekleşmiştir. Fakat peki ya birgün gerçekleşirse...