2020 yazıydı,kötü bir yıl.Yaz olduğu için tabikide tatile gidecektik.Yaşadığımız yerde ne deniz var ne de havuz var.Tatile gidip bir rahatlamamız gerekiyordu.İnternetten hemen otel aramaya başladık.
Çok güzel bi otel bulmuştuk bütün imkanları taşıyordu.Aqua park,10 tane büyük havuz,akşam ünlü isimlerle konser,Türk gecesi,Çin gecesi...Böyle böyle çok güzel özellikleri vardı otelin.
10 günlük bir oda seçmiştik.Baya güzel ve uzun bir tatil olacaktı.Beş gün sonra gidecektik tatile.Ben çok heyecanlıydım çünkü geçen sene tatile gidememiştik.Günler su gibi akıyordu.Tatile gitmemize bir gün kaldı ve artık hazırlıklarımı yapmaya başladım.Bavulumu hazırladım,makyaj çantası,gözlük çantası falan filan derken artık hazırdım.
Her şeyimi hazırladım artık bu günün de bitmesini bekliyordum. Yola sabah çıkacaktık. Sabah oldu . Sabah saat sekiz ve biz dokuz da yola çıkacaktık. Kahvaltımızı ettik ve bavullarımızı arabaya yerleştirdik.
Herkes arabaya bindi ve 3 saatlik yolumuza başlıyorduk.3 saat bizim için kısa bir süreydi. Çünkü daha önce 14 saat yol gittik.
Artık 3 saat falan bana koymuyodu. 1 saat kaldı otele varmamıza. Herkes heyecanla bekliyordu çünkü herkes denize ve havuza açtı.Otele geldik. Otelin ayrı çok güzel bir havası vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümün Eşiğinde
ActionBenim gerçek yaşadığım bir olaydır. İyi okumalar. Gerçek isimlerimiz kullanılmamıştır.